Dacia Duster, cu o nouă față: a fost transformată într-un adevărat tanc. Imagini spectaculoase
Prima generație – Dacia Duster, așa cum era cunoscut ARO 10 în Anglia, a fost un vehicul off-road românesc produs de ARO și Dacia între 1984 și 1993. Mașina a revenit acum ”la origini” și este pregătită pentru off-road extrem.
Dacia Duster a fost transformată într-un adevărat tanc. Imagini spectaculoase
Dacia Duster este un SUV construit în comun de producătorul francez Renault și filiala românească Dacia din 2010. În 2019, Dacia a hotărât să scoată pe piață o serie de colecție limitată la 500 de bucăți, numită Dacia Duster Black Collector, bazată pe versiunea Prestige. Cele 500 de mașini au fost destinate pieței franceze. În 2020, Dacia vine cu o altă surpriză. Duster a trecut printr-un proces lung de tuning, rezultatul fiind un off-roader veritabil, lucru la care s-au gândit probabil și cei de la Supernova Tuning.
„Iată aici o interpretare off-road aprofundată a ultimei generații Dacia Duster. Șasiu off-road, spoilere față și spate modificate, praguri cu treaptă, suport pentru roata de rezervă și protecții pentru blocurile optice spate sunt incluse în lista de modificări. Vopseaua gri închis are accente albastre”, este descrierea asociată acestor randări.
Capacități off-road
Dacia Duster este disponibil atât în versiune 4×2, cât și în versiunea 4×4. Îl recomandă mai multe elemente pentru toate categoriile de drumuri, îndeosebi în versiunea cu tracțiunea integrală:
- o gardă la sol de o înălțime considerabilă (210 mm)
- consolele scurte (822 mm în față, 820 mm în spate)
- unghiuri de trecere importante (unghi de atac de 30° și unghi de degajare de 36°)
- o cutie de viteze în 6 trepte, cu o primă viteză scurtă (5,79 km/h pentru 1000 tr./min). Aceasta permite deplasarea cu o viteză foarte redusă în teren accidentat și un demaraj ușor atunci când mașina este încărcată sau înaintea unei rampe foarte înclinate
- o comandă 4×4 intuitivă, cu 3 moduri, împrumutată de la Qashqai