Cum supraviețuiesc vedetele în pandemie. Ce au ajuns să facă ”greii” pentru un ban în plus. Bote e cel mai hilar!
Vedetele câștigau lunar mii de euro din concerte și din evenimente, însă, de opt luni, ele sunt nevoite să se adapteze situației actuale. Rămase fără principala sursă de venit, din cauza pandemiei de coronavirus, cântăreața Anna Lesko își rotunjește veniturile din reclama la mobilă, în timp ce designerul Cătălin Botezatu promovează un spray antitânțari. Și lista cu vedetele care își închiriază imaginea pentru diverse produse continuă.
Cum supraviețuiesc vedetele în pandemie
Anna Lesko era o cântăreață cu o agendă încărcată, pe vremea când se țineau concerte. Însă, de când toate evenimentele de amploare au fost interzise, este nevoită să găsească variante de supraviețuire, mai ales că este mamă și că își crește singură fiul. Astfel, diva, care între timp a participat și la reality-show-ul „Ferma” de la PRO TV, a acceptat oferta unei firme din Reghin, județul Mureș, de a le promova obiectele de mobilier. Ea și-a pus în joc chipul superb și trupul pentru această reclamă, postată pe conturile sociale.
Creatorul de modă Cătălin Botezatu a găsit și el variante de câștig în vremuri de pandemie. Pe lângă jobul de jurat, la show-ul „Bravo, ai stil!”, de la Kanal D, Cătălin promovează o linie de substanțe dezinfectante, dar și un salon de înfrumusețare, o linie de ochelari de soare și un ceai pentru slăbit a cărui imagine este și cântăreața Minodora. Dar promovează și un spray antițânțari, el făcând, pe Facebook, o demonstrație amuzantă.
Iar solista Monica Anghel face reclamă la curele de pantaloni bărbătești și a concurat la show-ul „Te cunosc de undeva!” de la Antena 1, ale cărui filmări d-abia s-au încheiat. Cât o privește pe fosta asistentă tv Daniela Crudu, ea face reclamă la vodcă și, nu întâmplător, ea fiind văzută adesea la petreceri cu paharul în mână. ”Dacă te trezești luni dimineață cu vodka în patul tău, s-ar putea să fii în rai”, a menționat ea în reclama pe care a prins-o încă de anul trecut și care îi asigură un venit sigur și în ”anul pandemiei”. Dar ea mai promovează și o sală de jocuri de noroc, o linie vestimentară cu imprimeuri, dar și un salon de înfrumusețare.
Soții Deea și Dinu Maxer fac bani la pachet
Și soții Deea și Dinu Maxer au acceptat să promoveze, pe conturile sociale, diverse produse, alături de copiii lor, cele mai multe fiind alimentare: zacuscă și dulceață, dar ei laudă și o covrigărie, din Piața Romană: ”Am ajuns acasă după cumpărături și am găsit coletul ăsta. Mare surpriză de la prietena mea Gina Bradea. Ce surpriză frumoasă ne-ați făcut, scumpă doamnă! Aici, la București, nu prea găsim zacuscă de calitate, iar de gătit în apartament e cam dificil. Mulțumesc, zacusca e preferata noastră. Eu sunt topită după gemuri, iar soțul, după gogoșari murați! Ne-ați nimerit!”.
Iar Andreea Mantea, vedeta Kanal D, face reclamă la detergenți, dar și la sucuri naturale. Cele mai multe contracte le-a prins însă Adelina Pestrițu. Ea ne îndeamnă, mai nou, să cumpărăm o linie de bijuterii.