Cum poți lua gratuit produse de la Lidl România. Ce trebuie să facă toți clienții lor
Deși cu restricții impuse pentru majoritatea românilor, mai ales celor nevaccinați, retailerul german Lidl s-a gândit să declanșeze o nouă campanie cu premii substanțiale. Lidl România își provoacă clienții să posteze pe internet farfuriile cu produse cumpărate din magazinele retailerului, iar efectul va fi premierea cu unul din premiile puse în joc de companie.
O nouă campanie marca Lidl România
Odată cu impunerea de noi restricții, românii nevaccinați nu mai pot intra în magazine, indiferent despre ce magazine vorbim. Pentru a veni în întâmpinare, Lidl România a decis să demareze o nouă campanie cu oferte și discount-uri, dar și un concurs cu premii substanțiale.
Noile oferte de reduceri propuse de Lidl România se regăsesc și pe site-ul oficial al retailer-ului, prin intermediul voucherelor publicate, vouchere care se aplică la o gamă variată de produse, de la cele alimentare și până la cele de uz casnic, sau electronice. În această săptămână Lidl România oferă și o variată game de produse alimentare de origine grecească, având în vedere că este tipicul săptămânii.
„Săptămâna grecească” la Lidl
Lidl România, în perioada 25 – 31 octombrie, a demarat o nouă campanie cu premii pentru clienții săi fideli, intitulată „Săptămâna grecească”, o campanie menită să-i premieze pe românii inventivi și care combină produsele grecești cu cele românești în farfuria Lidl. „Când brânza feta și roșiile românești își spun “kalimera” pe aceeași farfurie, e Săptămâna în stil Grecesc la Lidl!” este unul din sloganurile noii campanii, care are premii considerabile.
Tot ceea ce au de făcut românii este să creeze o farfurie româno-grecească, fusion, ulterior să o posteze cu hashtag #Eridanous pe Facebook sau Instagram, și să completeze formularul oferit de Lidl România pe pagina campaniei.
Premiile anunțate de retailer sunt 10 vouchere de cumpărături în valoare de 200 de lei fiecare, 5 seturi de vase cu rotisor, și un frigider FRAM. Câștigătorul, sau câștigătorii, vor fi anunțați de retailer, tot pe pagina campaniei, la finalul lunii, pe 31 octombrie, anul curent.
Câștigă premiile doar cu o farfurie!
Tot ceea ce ai de făcut este să-ți găsești inspirația în bucutăria grecească și să o reinterpretezi cum consideri. Pe aceeași pagină a campaniei, Lidl România vă oferă și câteva idei de cum poți combina ingrediente de inspirație grecească cu de-ale noastre în farfurii româno-grecești de senzație.
Tot ce aveți de făcut este să cumpărați produsele grecești de la Lidl România, să le combinați cu cele românești și să vă postați creațiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-ul #Eridanous. Și nu uitați de completarea formularului pus la dispoziției de Lidl pe pagina oficială a concursului.