Cum își bate Ministerul Educației joc de elevii din România. Ce a pățit o elevă din Iași

de: Dumitrache Diana
16 09. 2020

Situaţie incredibilă la doar câteva zile de la începerea şcolii! Ministerul Educaţiei îşi bate joc de copiii din România? Iată ce a păţit o elevă din Iaşi!

Ce a păţit o elevă din Iaşi la doar câteva zile de la începerea şcolii

Deşi şcoala a început doar de trei zile, iată că apar primele probleme. După ce Ministerul Educaţiei şi Cercetării a pus la dispoziţie o linie de Telverde adresată copiilor şi părinţilor, o elevă din Iaşi a sunat să pună câteva întrebări.

Mai exact, Alina Sava, preşedintele Consiliului Elevilor din oraşul moldovean, a dorit să ştie dacă există o bibliotecă online pe care se poate baza. După patru încercări, tânăra a reuşit să ia legătura cu un operator, însă ce a urmat întrece orice imaginaţie.

“Voiam să vă întreb dacă există o platformă, o bibliotecă şcolară online, oferită de minister, cu toate manualele sau lecţiile pregătite pentru că o parte dintre noi, învăţând acasă, este destul de greu să ţinem pasul şi ne-am ajuta să avem un suport”, a spus eleva.

“La această întrebare nu ştiu să îţi răspund, pentru că această linie este dedicată începerii anului şcolar. Alte detalii în afară nu ştiu să îţi spun”, a răspuns operatorul.

“De exemplu, astăzi a fost prima zi de şcoală şi am avut ore la care a picat internetul sau a picat electricitatea sau camera nu a văzut la tablă şi nu s-a înţeles nimic din oră. În cazuri de genul, ce putem face, şi mai exact, cum putem noi, cei care am învăţat de acasă să recuperăm?”, a mai întrebat ieşeanca.

“Poţi face o reclamaţie la şcoală sau la inspectoratul judeţean”, a spus operatorul Tel Verde.

Cum își bate Ministerul Educației joc de elevii din România. Ce a pățit o elevă din Iași

Noua linie Telverde a MEC, egală cu 0?!

Deşi, în urmă cu două săptămâni, Ministerul Educaţiei şi Cercetării se lăuda cu lansarea acestei noi linii telefonice, eleva din Iaşi s-a declarat dezamăgită de tentativa autorităţilor de a-i ajuta pe copii.

“Mă aşteptam să îmi răspundă şi mă aşteptam să îmi dea nişte soluţii şi răspunsuri mai coerente decât „nu ştiu” şi „nu e treaba mea” şi linia telefonică este destinată doar începerii anului şcolar. Nu fost deloc utilă şi putea să mă îndrume cum să fac reclamaţii sau cum pot să recuperez”, a spus aceasta, conform Mediafax.ro.

“O linie Telverde – 0800 67 20 31 – va fi pusă la dispoziția elevilor, studenților și părinților, în vederea obținerii de informații privind reluarea/desfășurarea procesului instructiv-educativ.

Totodată, Ministerul Educaţiei şi Cercetării a lansat recent şi portalul educatiacontinua.edu.ro, mijloc complementar de informare directă pentru actorii din sistemul naţional de învăţământ: elevi, studenţi, părinţi, cadre didactice, precum şi pentru alte categorii de public”, se arată pe Edu.ro.

Linia telefonică este disponibilă de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 16:00.