Cum arată și cât costă cea mai scumpă mașină scoasă la vânzare pe site-ul autovit.ro
Cea mai mare și cunoscută platformă de anunțuri auto și vânzări de automobile din România a dat lovitura cu un anunț incredibil, care i-a lăsat mască pe toți internauții. Românilor nu le-a venit să creadă atunci când au deschis site-ul și au văzut care este cea mai scumpă mașină și câți bani trebuie să scoți din buzunar pentru a o achiziționa.
Cum arată și cât costă cea mai scumpă mașină scoală la vânzare pe site-ul autovit.ro
Nu poți pune un preț pe lux, nu-i așa? Și aici ne referim la figurat, desigur, deoarece internauții au descoperit, recent, care este cel mai scump automobil pus la vânzare pe celebra platformă autovit.ro.
Este vorba despre un Mercedes-Benz SLS, fabricat în anul 2019. Deși anunțul nu prezintă nicio fotografie cu bolidul de lux, mașina este Coupe, are 10.000 de km la bord și este scos la vânzare pentru suma colosală de un milion de euro.
Anunțul este destul de detaliat, românii aflând tot ce trebuie să știe despre bijuteria pe patru roți care se vinde cu șase zerouri. Potrivit celor de la autovit.ro, Mercedesul la mâna a doua folosește combustibil Diesel, are 1.000 de cai putere și o capacitate cilindrică de 1.000 cm3.
Mașina este de culoare gri, are patru portiere și o cutie automată de viteze. Anunțul a fost postat pe site-ul autovit.ro acum două zile, pe 22 mai, la ora 21.00 și se pare că superba mașină nu a fost, încă, achiziționată.
Ce trebuie să știi dacă ai cumpărat o mașină în leasing
Piața de vânzare-cumpărare pentru automobile a fost, dintotdeauna, solicitată de către români, aceștia fiind pasionați de mașini mai mult sau mai puțin luxoase.
Cu toate acestea, iată câteva lucruri pe care trebuie să le știi dacă ai cumpărat o mașină în leasing. Conform senatorului PSD Daniel Zamfir, în luna aprilie a fost promulgată legea privind darea în plată a mașinilor luate în leasing. Care sunt avantajele acesteia:
„Cu această ocazia Legea 83 consfințește că acest contract de leasing nu mai este titlu executoriu, iar ultilizatorul contractului de leasing va fi implicat în procedura de valorificare a bunului. Să nu mai existe acea practică pe care o împământenise firma de recuperări, să vândă bunul respectiv la un preț mult subevaluat. Am pus capăt. Avem garanție că lucrurile vor stă altfel și nu va mai fi acea datorie uriașă pusă în cârca consumatorului.
O veste cu adevărat bună pentru toți consumatorii care au mașini în leasing! Legea 83/2021 anulează titlul executoriu asupra contractului de leasing și acordă utilizatorului preempțiune în valorificarea bunului, tocmai pentru a obține prețul corect în vedere stingerii datoriei față de finanțator.
Astfel, eliminăm abuzul firmei de leasing sau a recuperatorului prin care valorificarea mașinii se făcea la un preț mult subevaluat iar diferența o suportă consumatorul. După șase luni de la adoptare, cu toată opoziția și piedicile pluseriștilor și peneliștilor – apărătorii IFN-urilor și recuperatorilor – facem dreptate oamenilor!”, a declarat Daniel Zamfir pe pagina sa oficială de Facebook.