Atunci când vrei să cumperi sau să vinzi o mașină trebuie să iei în calcul mai multe lucruri. Pe platformele de vânzări online de autoturisme apar tot felul de oferte. Unele dintre ele merită, altele nu. Dar când nu ai bani să-ți cumperi o mașină nouă, apelezi la cele second-hand. Numai că, și nu de puține ori, ce ți se oferă nu concordă cu realitatea. Cu toate astea numărul de oferte second hand sunt în creștere. O astfel de ofertă implică o Dacia 1310 pe injecție, regăsită de redacția Impact.ro pe Olx.
Platforme precum Olx oferă clienților diferite oportunități de achiziții a unui automobil second hand. Printre multele modele am regăsit și un model de Dacia 1310 pe injecție din 2004. Modelul a fost scos la vânzare de unul din userii platformei amintite.
Conform datelor publicate pe site, mașina are un rulaj de aproximativ 800.000 de km. Persoana care a scos la vânzare modul Dacia 1310 pe injecție, spune că dispune de un motor de 1.400 centimetri cubi. Vine din fabrică cu o cutie de viteze manuală în cinci trepte, și are un motorul pe benzină. (vezi galeria) În afară de asta, respectivul user anunță că mașina pusă la vânzare nu dispune nici de acte.
Modelul de Dacia 1310 despre care vorbim este de culoare albă. După cum se prezintă în pozele publicate nu am putea spune că este într-o stare foarte bună. Pe capota față se regăsesc pete de rugină, plus ceva urme de zgârieturi. În cazul în care vă interesează un astfel de model vă putem spune că prețul variază între 1.000 și 1.300 de lei.
Până la momentul 1999 la Mioveni s-au produs diferite modele de Dacia. Decizia celor de aici să scoată și un model Dacia 1310 a venit pe fondul cererii și al dezvoltării de noi tehnologii. Modelul a fost produs din 1999 și până în 2005.
Anul 2005 a fost anul când a fost produs ultimul model de Dacia 1310. Mașina s-a vândut foarte bine pe piața internă. Au existat producții și pentru export, dar Mioveniul s-a bazat mai mult pe piața internă.
Modificările exterioare erau cele mai vizibile la acest nou model. Noul model Dacia 1310 pe injecție avea faruri noi și o altă grilă. Românii au dat mașinii porecla ”Zâmbetul lui Iliescu”, Iliescu fiind președintele țării când a apărut mașina.
Bara de protecție era fabricată din plastic și avea opțional oferite lumini de ceață. În spate au fost instalate lămpi mai mari și a treia lumină de frână era disponibilă opțional.
Modelul Dacia 1310 pe injecție a început să fie comercializat și cu alte funcții de aftermarket pentru a face mașina mai atrăgătoare. Unii dealeri montau fie radio-CD player, fie blocare centrală și jante din aliaj ușor.
Dacia 1310 pe injecție dispunea de alimentarea de combustibil prin injecție într-un singur punct la un motor de 1,6 litri. Cutia de viteze era manuală cu 5 trepte și avea suspensie independentă în față și semi-independentă pe spate. Viteza maximă a acestui model era de 142 km/h.
Din rațiuni economice oficialii de la Mioveni aveau să sisteze producția în 2005. Ulterior aveau să apară pe piață deja celebrele modele din seria Dacia Logan. Schimbarea s-a produs după preluarea fabricii de concernul Renault.