Cu cât se vinde o Dacia 1300 din 1975. Un german a pus-o la vânzare: ‘Mașină de epocă

de: Andreea Vînătoru
14 03. 2024

Cu cât se vinde o Dacia 1300 din anul 1975. Pe unul dintre cele căutate site-uri de vânzări automobile second hand din Germania, un neamț a scos la vânzare un vehicul de epocă. Mai exact, este vorba despre o Dacia 1300 albastră fabricată în 1975 și care prezintă 38.500 kilometri la bord. Mulți au fost uimiți de prețul mașinii!

Cu cât vinde un german o Dacia 1300

Un anunț de vânzare, publicat pe un site de specialitate din Germania, a stârnit curiozitatea internauților. Un neamț și-a scos la vânzare un autoturism Dacia 1300, pentru prețul de doar 3.990 euro. Proprietarul vehiculului, un german pasionat de mașini rare, a decis să-și vândă Dacia 1300, care are 38.500 kilometri la bord. Fabricată în iunie 1975, aceasta are 54 cai-putere și este o adevărată bijuterie pe patru roți.

Fabricată în 1975, scoasă la vânzare cu prețul de aproape 4000 de euro

Potrivit informațiilor prezentate pe site-ul german mobile.de, mașina a avut prima dată un proprietar din Fălticeni. Ulterior, Dacia a ajuns în Germania. Prețul la care o vinde este de 3.990 euro.

”Mașina este una clasificată drept vehicul istoric, are ITP-ul valabil până în iulie 2025 și ofer și multe piese de schimb noi și folosite în prețul mașinii. M-aș bucura ca această mașină fabricată în România să ajungă la cineva cu adevărat de automobile speciale”, susține proprietarul Daciei 1300.

Dacia 1300 a fost produsă în uzina de la Mioveni, iar de-a lungul timpului a fost un autoturism extrem de apreciat. În plus, mașina a fost exportată și în America de Sud și Africa în mii de exemplare, începând cu 1971. Mașina a intrat în fabricație în 1969, însă tot atunci au fost lansate și primele modele R12 sub numele Dacia 1300.

Vezi și: Cum arată o Dacia din 1998 cu mai puţin de 6.000 de kilometri la bord. Preţul neaşteptat pe care îl cere vânzătorul

Internauții, șocați de prețul ridicat

Dacia 1300, dar și Dacia 1310, au fost produse în aproape două milioane de unități la uzina de la Mioveni în perioada 1969-2004. Din păcate, în anul 2004, vehiculul a ieșit definitiv din producție. După ce neamțul a pus anunțul de vânzare, internauții s-au arătat indignați de prețul mare al mașinii.

„Ai pus un 0 în plus! / În preț intră și un plin de benzină? / Spor la vânzare. Să nu lași niciun cent/ De nostalgie, dar nu merită banii”, Ai pus un 0 în plus! / În preț intră și un plin de benzină? / Spor la vânzare. Să nu lași niciun cent/ De nostalgie, dar nu merită banii”, au fost mesajele acestora.

Sursa foto: mobile.de