Coșmar pentru niște turiști care s-au dus la mare, în stațiunea Saturn. Ce au găsit în camera de hotel i-a blocat
Nu de puține ori s-a scris de modul în care anumiți hotelieri de pe litoralul românesc își tratează clienții, fără să mai vorbim de sumele pe care le cer pentru așa-zisele servicii all inclusiv. Se pare că un astfel de moment, un adevărat coșmar pentru niște turiști care s-au dus la mare, s-a întâmplat în stațiunea Saturn.
Litoralul românesc, servicii proaste, dar pretenții mari
De ani de zile, mulți români s-au plâns, și se mai plâng și astăzi, de serviciile oferite de anumiți hotelieri regăsiți în stațiunile de la malul Mării Negre. În unele cazuri, pe lângă serviciile care lasă de dorit, atitudinea ostilă a managerilor, sumele cerute și, bineânțeles, plătite de români sunt extrem de mari.
Nu de puține ori, turiștii români au relatat pe rețelele de socializare despre genul acesta de experiențe de pe litoralul românesc, și nu numai, iar la final cel care pierde este tot cel care plătește, adică turistul.
Se pare că în minivacanța de Rusalii o familie de români a trăit pe pielea lor un adevărat coșmar, și totul pe banii lor, și nu puțini.
Un adevărat coșmar pentru niște turiști care s-au dus la mare, în stațiunea Saturn
După cum a relatat bărbatul, a decis alături de soție, și de cei trei copii, să petreacă câteva zile la mare, astfel că în minivacanța de Rusalii a ales un sejur de două nopți în stațiunea Saturn.
Bărbatul avea să mai precizeze că antamase sejurul de pe Facebook la un hotelul din Saturn, iar prețul pentru all inclusiv a fost de 2.850 de lei, cu un anvans înainte. Odată ajunși, au început problemele, după cum relatează românul, astfel că:
„Urma să mai plătim încă 1.250 la cazare. Preț total 2.850, all inclusive, doi adulți și trei copii…
Pe la ora 10.30 suntem anunțați că este gata apartamentul care, exceptând apa care curgea din cădița de la baie, scurgerea care era ruginită, canapeaua extensibilă care ziceai că se rupe, un singur scaun pe balcon, televizorul care prindea purici, nu programe. A fost ok, deoarece nu suntem pretențioși. Ni se cer încă 2.800 de lei, în afară de avans…
După lungi discuții și cu mesajele avute pe telefon, ochi dați peste cap de către recepționerul-șef, se rezolvă… Plătim doar 1.250 de lei.”, își începe povestea românul nostru.
„Mi-a venit instant să vomit”
Crezând că a fost doar o scăpare, turistul, alături de familie, a decis să mănânce, având în vedere că avea pachetul turistic all inclusiv, numai că și aici avea să treacă printr-un adevărat coșmar:
„Știam că putem intra cu prânz și ieși cu mic dejun, din discuția de pe chat. Nici vorbă de așa ceva… Nu se poate. Ni se spune de către managerul de hotel… să îi mulțumim că ne-a făcut deja un favor și ne-a cazat mai devreme.
Dacă vrem să mâncăm de prânz la ei, să achităm 60 lei/adult și 35 de lei/copil, copiii sub 8 ani având gratuitate.Trei feluri de mâncare, două ciorbe, roșii, castraveți și alte răcituri. Ne așezăm la masă… Luăm ce găsim și începem să mâncăm… Când am gustat aripioarele, mi-a venit instant să vomit.. Și credeți-mă nu sunt un mofturos la mâncare…
Plecăm mai mult nemâncați… în speranța că seara va fi mai bine”, a continuat turistul.
Și cu banii luați, și cu servicii proaste, un adevărat coșmar în Saturn
Fără a mai intra în alte detalii, tot sejurul în stațiunea Saturn s-a desfășurat exact așa cum a și început, iar la final, întreaga familie a fost și cu banii luați, dar și cu servicii proaste, un adevărat coșmar în Saturn.
Finalul este că au decis să mănânce în oraș, având în vedere că le-a fost imposibil să mănânce ceea ce li se oferise în restaurantul hotelului unde au fost cazați. Din păcate, sunt din ce în ce mai multe astfel de relatări, iar cei care pierd, în cele din urmă, sunt cei care și plătesc sume extrem de mari pentru astfel de sejururi.
Poate ar fi cazul să se reorienteze spre alte locuri, în aceeași bani, dar cu servicii de calitate.