De ce clipul de promovare a României a fost dat jos de pe YouTube

De ce clipul de promovare a României a fost dat jos de pe YouTube
Foto: Facebook Ministerul Turismului

Clipul de promovare a României, postat recent pe YouTube pe mai multe conturi, a fost dat jos de pe platformă și nu mai poate fi accesat. Ministrul Turismului a venit cu explicații.

În mesajul afișat de YouTube se precizează că videoclipul nu poate fi accesat: „Clipul nu este disponibil deoarece conșine imagini care aparțin Pro TV SRL”, după cum a remarcat Pagina de Media.

Cum a pus Pro Tv frână clipului de promovare urcat pe YouTube

Așadar, cei de la YouTube susțin că videoclipul nu poate fi accesat din cauză că ar conține imagini care aparțin, de fapt, postului de televiziune. Numai că ministrul Turismului susține că nimic nu este adevărat și că la mijloc e, de fapt, o încurcătură.

Bogdan Trif a spus la Realitatea TV că postul Pro TV a încărcat pe YouTube o știre care conținea imagini din clipul de promovare. Astfel s-a ajuns în situația în care sistemul de detectare folosit de platformă să considere că, de fapt, Ministerul s-a folosit de imaginile Pro.

 „Ministerul Turismului deține toate drepturile de autor pentru clipul de promovare a României, nicio altă entitate nu are niciun drept de autor asupra imaginilor din film. În urma preluării filmului de către o televiziune în cadrul jurnalelor de știri, imaginile au fost postate pe contul de Youtube al respectivei instituții mass-media. Este procedura standard pentru o televiziune să încarce propriile știri cu drepturi de autor. În urma unei notificări trimise către platforma video și către televiziunea care a încărcat știrea care prelua imagini din clipul de promovare, întreaga situație a fost deblocată. Ministerul Turismului deține toate drepturile de autor pentru clipul de promovare a României, nicio altă entitate nu are niciun drept de autor asupra imaginilor din film.”
Bogdan Trif, ministrul Turismului

Clipul cu Ilie Năstase personaj principal

Ministerul Turismului a venit cu un nou clip de promovare a României, varianta 2019. Personaj principal este Ilie Năstase, la care Guvernul a apelat din nou pentru a-i atrage pe turiști.
În aproximativ trei minute și jumătate, Ministerul Turismului prezintă, într-un clip postat pe Facebook, zonele turistice din România. Sunt prezentate imagini cu meșteșugari din satele și comunele României, peisaje din Delta Dunării și din zona munților. Sloganul e „România, o destinație pentru 365 de zile de vacanță pe an”.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI