Kaufland România a trimis un comunicat urgent privind o campanie falsă care circulă în mediul online, folosindu-se de logo-ul și numele celebrului retailer german. Despre ce este vorba, de fapt. Oficialii companiei au luat toate măsurile pentru a-i avertiza pe clienți.
Reprezentanții lanțului de supermarketuri Kaufland România avertizează clienții în legătură cu o tentativă de fraudă care a avut loc, recent, în mediul online.
Kaufland susține că pe Internet a fost lansată o ofertă falsă, sub forma: „Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă!”.
Numele și logo-ul companiei Kaufland România au fost folosite fraudulos și abuziv în cadrul unei campanii online false, menită să inducă publicul în eroare. Autoritățile avertizează românii să fie foarte atenți și să nu se lase păcăliți să pice în această capcană.
Concursul fals este reprezentat sub forma unui chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să răspundă la 4 întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un card cadou în valoare de 2000 de lei.
Așa arată mesajul fraudulos care circulă pe rețelele sociale:
„Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă! Prin chestionar, veți avea șansa să obțineți Un card cadou în valoarea de 2000 lei” și care redirecționează utilizatorii către link-uri precum mugualty.top/kaufland-de, silencetribute.top/kaufland-de, luncheonlimp.top/kaufland-de, telleringral.top/kaufland-de, falsehorfume.top/kaufland-de și ministerialseduce.top/kaufland-de, NU aparţine companiei noastre şi îi îndemnăm pe utilizatori să nu participe la astfel de concursuri și să nu acceseze aceste link-uri.” – este comunicatul oficial transmis de către cei de la Kaufland România.
Kaufland România respinge categoric asemenea modalități de promovare. Totodată, Kaufland ia toate măsurile necesare pentru a împiedica răspândirea acestei tentative de fraudă.
„Compania recomandă clienților care vor să vadă ofertele Kaufland sau să se înscrie la concursuri oficiale derulate de organizație să acceseze doar link-urile publicate pe website-ul www.kaufland.ro sau pe canalele oficiale de social media www.facebook.com/kaufland.romania, www.instagram.com/kauflandromania.”, se mai arată în comunicatul oficial al companiei.