20 feb. 2025 | 10:50

Chilipirul de la Pepco, vânat de români. Vândut cu doar 21 de lei, ingeniosul accesoriu înlocuiește aparate care costă de zeci de ori mai mult

Utile
Chilipirul de la Pepco, vânat de români. Vândut cu doar 21 de lei, ingeniosul accesoriu înlocuiește aparate care costă de zeci de ori mai mult
Produsul i-a cucerit pe români

Multe produse pe care le găsim în magazine la prețuri foarte accesibile se pot dovedi extrem de eficiente și merită să le dăm o șansă. Este și cazul unei mături din silicon, care se vinde la Pepco cu 21 de lei și care poate fi la fel de bună ca un aspirator modern.

Mătura de la Pepco care i-a cucerit pe clienți

Mătura este unul dintre obiectele indispensabile în orice casă. O folosim atunci când vrem să curățăm podeaua sau spațiile exterioare rapid, iar pe piață există o selecție generoasă de modele de mături. Un anumit model a atras însă atenția internauților și se găsește la Pepco.

Mătura costă doar 21 de lei și are o bază îngustă, cu perii din silicon. Coada este telescopică și lungimea ei poate fi ajustată în funcție de preferințe. Datorită materialului din care este făcută, mătura are aderență foarte bună pe podea și adună eficient murdăria, indiferent că este folosită pe parchet, gresie sau marmură. Mulți dintre cei care au cumpărat-o au spus că este la fel de bună ca un aspirator și că merită să o ai în casă.

Pepco este un lanț de magazine de tip discount originar din Polonia, specializat în comercializarea de îmbrăcăminte și produse pentru casă la prețuri accesibile. Compania a fost fondată în 2004, după ce retailerul britanic Brown & Jackson și-a extins operațiunile în Polonia în 1999 sub brandul Poundstretcher. În urma unor performanțe financiare nesatisfăcătoare, B&J Poland a fost vândut către firma sud-africană Tradegro în 2002 și ulterior preluată de Pepkor în 2004, moment în care a fost rebranduită ca Pepco.

Mătura de la Pepco care i-a cucerit pe clienți

Mătura de la Pepco care i-a cucerit pe clienți

Peste 400 de magazine Pepco în România

Expansiunea internațională a Pepco a început în 2013, când compania și-a deschis primele magazine în Cehia și Slovacia. În 2015, Pepco a intrat pe piața din România, continuându-și astfel extinderea în Europa Centrală și de Est.

De la debutul său pe piața românească, Pepco a cunoscut o creștere rapidă. În prezent, rețeaua numără peste 410 magazine în întreaga țară, ceea ce reflectă o medie de cinci deschideri de noi locații pe lună de la intrarea pe piață. Planurile de expansiune continuă, compania având în vedere inaugurarea a încă 40 de magazine în cursul anului 2023.

Pepco face parte din Pepco Group N.V., un retailer pan-european cu formaturi multiple, care include și brandurile Poundland și Dealz. Grupul operează aproape 5.000 de magazine în 20 de țări europene, deservind lunar aproximativ 57 de milioane de clienți. Pepco și-a consolidat prezența pe piața românească printr-o expansiune agresivă și planuri continue de dezvoltare, devenind un jucător important în sectorul de retail de tip discount din România.