Cu toții adorăm plecările în vacanță și serile petrecute la hotel, într-o cameră confortabilă, unde ordinea și curățenia sunt asigurate de personalul angajat. Însă puțini știu că unele obiceiuri ale turiștilor sunt extrem de enervante pentru angajații din hoteluri. Aceștia au menționat ce nu ar trebui să faci niciodată într-o unitate de cazare.
În timp ce oaspeții se bucură de de un concediu pe cinste, puțini se gândesc și la personalul angajat al hotelului, care trebuie să facă față unui program extrem de obositor, precum și oaspeților care pot deveni destul de enervanți. Răsfățul celor cazați poate reprezenta o mare bătaie de cap pentru personalul din hoteluri, care a recunoscut care sunt cele mai enervante obiceiuri ale turiștilor.
Micul dejun la pat, lenjerie curată și prosoape schimbate zilnic sunt doar câteva dintre sarcinile pe care le îndeplinesc angajații dintr-un hotel, zi de zi, pentru o mulțime de camere. Dacă până acum nu ai apreciat eforturile pe care le fac aceștia, ar fi momentul să o faci. Fericirea oaspeților se află în mâinile lor, însă mulți nu sunt răsplătiți cum se cuvine, ba chiar li se pun bețe în roate. Cu siguranță nu credeai că vor muncii în plus dacă alegi să îți faci patul înainte de a pleca acasă.
O serie de angajați în unitățile de cazare au dezvăluit în mediul online care sunt cele mai neplăcute obiceiuri ale turiștilor. De asemenea, aceștia au oferit câteva sfaturi simple, care ușurează viața personalului, pe parcursul șederii. Iată de ce ar trebui să ții cont data viitoare când mergi în vacanță.
Chiar dacă unii oaspeți consideră că fac o favoare angajaților de la curățenie atunci când își fac singuri patul dimineață, gestul doar întârzie programul personalului. Dacă vă aflați în ultima zi de cazare și urmează să părăsiți hotelul, nu este nevoie să mai faceți patul. Lenjeria de pat urmează să fie oricum schimbată pentru următorii turiști, astfel că eforturile tale nu vor putea fi apreciate.
Dacă ai luat în calcul o seară romantică alături de partenerul tău, într-o cameră de hotel, gândește-te înainte de câteva ori. Înainte de a împrăștia petalele de trandafiri peste tot, asigură-te că ești pregătit să le și strângi a doua zi.
Angajații de la curățenie au menționat drept enervant obiceiul turiștilor de a lăsa prin cameră petale de flori după o noapte romantică. În plus, acestea pătează și pot ajunge să blocheze scurgerile căzilor sau să înfunde duzele din jacuzzi.
Nu mai aștepta până la finalul concediului pentru a semnala unele nereguli pe care le observi. Este esențial să oferi șansa gazdelor să repare orice stricăciune sau problemă. Așadar, nu mai critica personalul hotelului după ce ai beneficiat de serviciile unității de cazare și ajută-i să îmbunătățească perioada ta de ședere.