Cel mai mare lanț românesc de magazine și-a schimbat proprietarul. Cine este noul patron al hipermarketurilor La Cocoș

de: Violeta Badea
23 08. 2024

”La Cocoș” este un lanț românesc de hipermarketuri fondat în 2014, care s-a dezvoltat rapid și a devenit unul dintre cei mai importanți jucători din retailul alimentar de la noi din țară. De curând, el și-a schimbat proprietarul. Află, din rândurile de mai jos, cine este noul patron!

”La Cocoș” și-a schimbat proprietarul

Înființat în 2014, ”La Cocoș” s-a dezvoltat rapid, ajungând unul dintre cei mai importanți jucători din retailul românesc. Însă, pentru a se extinde și mai mult la nivel național, fondatorul Iulian Nica a bătut palma cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). BERD a anunțat că sprijină dezvoltarea cunoscutului retailer, iar investiția se ridică la suma de 10 milioane de euro.

”Suntem mândri de creșterea remarcabilă a La Cocoș și de impactul pozitiv asupra comunităților în care activăm. Parteneriatul cu BERD ne oferă resursele și expertiza necesare pentru a extinde rețeaua noastră într-un ritm mult mai rapid”, a declarat Iulian Nica.

Planurile ambițioase ale companiei includ deschiderea a cel puțin cinci noi locații în următorii doi ani, cu obiectivul de a consolida poziția de lider pe piața locală de retail.

Extindere și modernizare

Pe lângă extinderea rețelei, investiția BERD vizează și creșterea competitivității lanțului ”La Cocoș”. Un aspect important al acestei strategii este modernizarea infrastructurii existente, inclusiv dublarea numărului de automate pentru reciclarea ambalajelor.

Aceasta măsură nu doar că îmbunătățește experiența clienților, dar reflectă și angajamentul companiei față de practicile sustenabile. Cu noua finanțare, ”La Cocoș” va putea să-și diversifice oferta și să își îmbunătățească serviciile, făcând față cu succes competiției acerbe din piață.

”În proiectele de anvergură, partenerii puternici sunt esențiali. Suntem încrezători că, împreună cu BERD și ceilalți investitori, vom atinge noi culmi în retailul românesc”, a adăugat Iulian Nica.

Citește și Un nou supermarket dă fiori greilor Auchan și Kaufland România. Unde apare și când se deschide!

Un viitor promițător

Această tranzacție nu doar că asigură resursele necesare pentru expansiune, dar poziționează ”La Cocoș” ca un potențial lider regional. Noua structură de acționariat, care include fonduri de investiții cu experiență în creșterea afacerilor, oferă retailerului românesc un avantaj competitiv semnificativ.

Pentru clienți, aceasta înseamnă acces la o gamă mai largă de produse și servicii, precum și la prețuri competitive, într-un context în care marii jucători internaționali precum Lidl și Kaufland domină piața. Cu o strategie solidă și parteneri puternici, ”La Cocoș” pare pregătit să redefinească standardele retailului alimentar din România, continuând să ofere valoare și să câștige loialitatea consumatorilor.

Citește și Schimbare în magazinele Lidl. Clienţii o vor observa, se face economie. Se întâmplă în supermarketurile din Irlanda!