Cea mai proastă veste pentru șoferi. Limita de viteză, redusă excesiv pe autostradă, printr-o nouă lege

de: Andrei Simion
18 02. 2020

Guvernul german al coaliției și-a dorit foarte tare să impună o nouă lege pentru limitarea de viteză pe autostrăzi, o veche controversă care a fost criticată aspru în ultima perioadă. Ministrul conservator al transporturilor a respins cererile social-democraților cu privire la acest proiect.

Cea mai proastă veste pentru șoferi

Membrii Partidului Social Democrat (SPD), parteneri de prim rang din coaliția centristă a cancelarului Angela Merkel, l-au acuzat pe ministrul conservator al Transporturilor, Andreas Scheuer, de o „atitudine blocantă” cu privire la această problemă, după ce miniștrii săi au postat un tweet în ziua de Crăciun subliniind, încă o dată, antipatia lui Scheuer față de idee.

„Bundestagul a respins limita de viteză cu 498 până la 126 de voturi. Am dori să controlăm traficul în mod inteligent, digital și flexibil – fără interdicții.”, a scris pe Tweeter Scheuer.

Limita de viteză, redusă excesiv pe autostradă, printr-o nouă lege

Astfel, guvernanții Germaniei, prin această propunere legislativă, și-au dorit limitarea vitezei la 130 de km/h pe autostrăzile ținutului, justificând, dacă putem spune așa, ca motivație reducerea emisiilor de carbon.  Dar, la începutul acestui an, având în vedere că propunerea a fost făcută anul trecut, în decembrie 2019, Guvernul federal al Germaniei a respins propunerile de impunere a limitelor de viteză în rețeaua autobahn a țării. Propunerile refuzate au declanșat o dezbatere aprinsă în țara iubitoare de mașini.

Cea mai proastă veste pentru șoferi. Limita de viteză, redusă excesiv pe autostradă, printr-o nouă lege

„Există controale mai inteligente decât o limită de viteză generală”, a declarat purtătorul de cuvânt al guvernului, Steffen Seifert, reporterilor de la Berlin.

Propunerile comitetului numit de guvern cu privire la viitorul mobilității de a impune o limită de 130 km / h (80 mph) au fost recent transmise presei. Seibert a subliniat că propunerile sale vor fi finalizate până la sfârșitul lunii martie. Ministrul transporturilor, Andreas Scheuer, a declarat că se opune vehement ideii, spunând că „merge împotriva tuturor bunului simț”.