Cea mai bună veste pentru Teo Trandafir. Nu i s-a mai întâmplat asta de când era la PRO TV

de: Stan Nicu
08 07. 2020

Teo Trandafir a primit cea mai bună veste din ultimul timp. Marți, 7 iulie, Teo Trandafir, cu emisiunea sa de Kanal D, a ținut cea mai mare parte din români cu ochii pe televizoare, pe publicul național și la orașe, fiind pe primul loc în audiențe. Pe publicul tânăr însă, a fost la egalitate cu emisiunea lui Cătălin Măruță, de pe Pro TV.

Vești bune a primit Teo Trandafir. Nu i s-a mai întâmplat asta de când era la PRO TV

Aproximativ 700.000 de persoane, din toată România, s-au uitat în fiecare minut la Teo Show, marți. Televiziunile concurente, Pro TV și Antena 1, s-au bătut pentru următoarele două locuri, după cum arată datele audiențelor TV.

Astfel, Antena 1 a ocupat locul doi în toată țara și la orașe, urmată de Pro TV. Lucrurile s-au schimbat pe segmentul tânăr, unde Kanal D a fost, practic, la egalitate cu Pro TV, care difuza la aceiași oră emisiunea La Măruță.

Cătălin Măruță a fost bătut de Teo Trandafir la audiențele TV

Cine a adus-o pe Teo Trandafir pe primul loc în audiențe

Teo Trandafir a reușit să capteze atenția publicului cu câteva nume care au apărut în emisiunea ei. Printre acestea se regăsesc Iuliana Mareciuc, Ruby, Cristiana Bota, Cătălin Botezatu și Raluca Bădulescu. Audiențele obținute de posturile TV, pe intervalul Teo Show (15.00 – 15.00):

NAȚIONAL. Teo Show a pus Kanal D pe primul loc în audiențe, cu ediția de marți. Emisiunea prezentată de Teo Trandafir a fost urmărită de aproximativ 700.000 de telespectatori din toată România, pe minut.

Ce emsiuni au fost urmărite la Antena 1

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, cu Mireasa și Observatorul pe interval. De asemenea, postul Intact a obținut o medie de 460.000 de privitori pe intervalul Teo Show. Pe locul trei s-a situat televiziunea Pro TV, cu emisiunea lui Cătălin Măruță. Emisiunea La Măruță era urmărită, când la Kanal D era Teo Show, de aproximativ 440.000 de persoane.

România TV, cu 357.000 de persone și Antena 3, cu 224.000, au fost pe locurile patru și cinci. URBAN. Kanal D a ocupat primul loc și în mediul urban. Emisiunea prezentată de Teo a strâns o medie de 260.000 de telespectatori de la orașe, în fiecare minut al emisiunii. Antena 1 a ocupat poziția a doua și la orașe, cu o medie de 226.000 de persoane pe intervalul respectiv.

Câtă lume s-a uitat la PRO TV

Locul trei a aparținut Pro TV-ului. Postul din Pache Protopopescu a obținut o medie de aproximativ 190.000 de telespectatori pe același interval. România TV și Antena 3, ambele cu medii de audiență apropiate de 150.000 de persoane, au ocupat locurile patru și cinci. COMERCIAL. Lucrurile s-au schimbat puțin pe segmentul de public tânăr. Kanal D fiind pe primul loc, dar la egalitate, aproape, cu Pro TV (1,6 rating). Teo Show și La Măruță au avut medii de audiență aproape egale, 67.000, respectiv 66.000 de privitori.

Antena 1 a căzut pe trei, pe comercial, cu 58.000 de telespectatori pe interval. ZU TV a fost postul de pe patru, cu o medie de 26.000 de urmăritori. Digi24 a ocupat locul cinci în top televiziunilor, pe intervalul Teo Show, cu o medie de 24.000 de privitori.