Ce trebuie să mănânci dimineața pentru a slăbi în cel mai scurt timp. Toți putem face asta

Ce trebuie să mănânci dimineața pentru a slăbi în cel mai scurt timp. Toți putem face asta
Proteinele, un ajutor important pentru slăbit ouă

Proteinele sunt un nutrient cheie pentru pierderea în greutate. De fapt, adăugarea mai multor proteine în dieta dvs. este cel mai simplu și mai eficient mod de a slăbi. Studiile arată că proteinele vă pot ajuta să vă reduceți apetitul și să vă împiedicați să mâncați în exces. Prin urmare, a vă începe ziua cu un mic dejun bogat în proteine, poate fi un sfat eficient pentru slăbit. Una dintre aceste diete poate fi bazată și pe ouă, dar nu în exces.

Proteinele, un ajutor important pentru slăbit

În trecut, trecutul peste micul dejun a fost asociat cu creșterea în greutate. Recomandări nutriționiștilor de a mânca sau de a sări peste micul dejun nu au niciun efect asupra creșterii sau pierderii în greutate. Micul dejun poate fi o idee bună din alte motive.

De exemplu, poate îmbunătăți performanța mentală la copiii, adolescenți și anumite grupuri de pacienți. Acest lucru poate depinde și de calitatea micului dejun. Chiar dacă micul dejun clsaic nu are niciun efect asupra greutății, un mic dejun bogat în proteine, pentru pierderea în greutate, poate avea efecte diferite.

Proteinele sunt cel mai important nutrient pentru pierderea în greutate. Acest lucru se datorează faptului că organismul folosește mai multe calorii pentru a metaboliza proteinele, în comparație cu grăsimile sau carbohidrații.

Dieta pe bază de ouă, o soluție de slăbit

Deși pare ciudat, dieta pe bază de ouă, mai ales la micul dejun, ar putea fi soluția ideală pentru cel care vrea să slăbească. Este șitu faptul că ouăle au destule proteine, ceea ce face ouăle candidatul ideal pentru o dietă la micul dejun.

Într-un studiu, cei care au mâncat un mic dejun cu ouă ca parte a unei diete cu restricții calorice au pierdut mai mult în greutate decât cei care au avut un model alimentar similar, dar au mâncat în schimb un covrig la micul dejun. Dar adăugarea acestui aliment la dieta ta poate să nu fie suficientă. Trebuie să cunoașteți cele mai bune modalități de a face ca ouăle să facă parte dintr-un regim alimentar sănătos.

Dacă vă întrebați dacă un mic dejun cu ouă contribuie la scăderea în greutate, avem și răspunsul. Această întrebare a fost ceea la care cercetătorii și-au propus să răspundă într-un studiu din 2008. Studiul a comparat persoanele care consumau diete cu deficit de energie fie cu un mic dejun cu covrigi, fie cu un mic dejun cu ouă.

Micul dejun a constat în același număr de calorii. Alte două grupuri au adăugat ouă și covrigi la dietele actuale fără a schimba nimic altceva. După doar opt săptămâni, cei din grupul de mic dejun cu ouă au pierdut cu 65% mai multă greutate comparativ cu grupul de mic dejun cu covrigi. Cei din grupurile de consum gratuit nu au suferit pierderi semnificative.

Dacă mâncîm un mic dejun bogat în proteine vom avea, în general, diete mai bune. Când luăm micul dejun bogat în proteine, consumîm în medie cu 65 de calorii mai puține, spun specialiștii.

Câte ouă putem mânca pentru a pierde în geutate

Adăugarea ouălor la o dietă sănătoasă poate fi de ajutor. Dar, în ciuda cantității de colesterol găsită în gălbenușuri, dacă consumați mult colesterol în dietă, ficatul reduce cantitatea pe care o produce. În aceste condiții efectul este diminuarea nivelul sângelui.

Doar aproximativ 30% dintre persoanele dintr-un studiu au avut reacții sensibile la colesterolul din dietă. Majoritatea oamenilor sănătoși, totuși, ar putea mânca până la trei ouă întregi zilnic fără ca schimbarea să le afecteze chimia sângelui.

Deși medicul vă poate interzice să mâncați zilnic un mic dejun pe bază de ouă, aveți grijă dacă doriți să slăbiți. Caloriile încă mai contează atunci când încercați să pierdeți kilograme. Dacă mâncați în mod obișnuit un mic dejun de 400 de calorii și îl schimbați pentru o dietă cu trei ouă, puteți reduce aportul de dimineață la 240 de calorii.

Acest număr de calorii care este cantitatea din trei ouă fierte. Asigurați-vă că reduceți caloriile pe tot parcursul zilei, nu doar să adăugați mai multe alimente. Cu alte cuvinte, dieta pe bază de ouă este bună, dar ca de fiecare dată, trebuie făcut totul cu măsură, și fără să exagerăm.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI