Ce trebuie să mănânci dimineaţa ca să slăbeşti. Legătura neaşteptată între micul dejun şi greutate

Ce trebuie să mănânci dimineaţa ca să slăbeşti. Legătura neaşteptată între micul dejun şi greutate
Ce e recomandat sa mananci la micul dejun pentru a slabi

Dacă ai auzit pe multă lume spunând că micul dejun este cea mai importantă masă, ei bine, află că acest lucru este cât se poate de real. Specialiștii te sfătuiesc să mănânci un mic dejun copios, pentru a avea energie pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, iată ce alimente este recomandat să consumi, dacă vrei să pierzi în greutate.

De ce este important să mănânci copios dimineața

Dacă nu te simți bine în propria piele și iei decizia de a urma o dietă care să te ajute să slăbești un anumit număr de kilograme, specialiștii în nutriție te sfătuiesc să respecți aportul caloric zilnic și să nu te înfometezi.

Este important să te hrănești adecvat, pentru ca organismul tău să beneficieze de substanțele nutritive de care are nevoie, pentru a funcționa corespunzător.

Potrivit cercetătorilor, persoanele care vor să piardă în greutate pot mânca un mic dejun copios și la cină să servească alimente slabe în calorii.

Specialiștii de la Universitatea din Aberdeen, Scoția, au ajuns la concluzia că oamenii ard aceleași calorii oricând ar avea cea mai importantă masă a zilei.

Nutriționiștii susțin că poți lua masa la orice oră din timpul nopții, atâta timp cât lași să treacă cel puțin trei ore până când te vei duce la culcare.

Citește și Ingredientul secret pentru o omletă cremoasă şi gustoasă. Sigur nu ştiai trucul acesta, e genial!

Ce alimente trebuie să mănânic la micul dejun

Cu toate acestea, pofta de mâncare scade după ce ai mâncat bine la primele ore ale dimineții, fapt pentru care ai putea pierde în greutate mult mai ușor, deoarece nu vei mai fi tentat să mănânci mult pe timpul serii.

„Studiile sugerează că pentru controlul poftei de mâncare micul dejun bogat a fost soluția câștigătoare. Dacă vă puteți începe ziua cu un mic dejun bogat și sănătos, este mai probabil să vă mențineți nivelul de activitate fizică și să mențineți controlul asupra apetitului pentru restul zilei.”, a declarat Prof. Alexandra Johnstone, conform BBC.

Specialiștii te sfătuiesc să consumi la micul dejun ouă, legume, fructe la micul dejun, pentru ca organismul tău să primească aportul recomandat zilnic de proteine și vitamine.

De asemenea, dulciurile și alimentele bogate în zahăr ar trebui consumate în prima parte a zilei, în așa fel încât caloriile să fie procesate de-a lungul orelor. Este recomandat, de asemenea, să bei doi litri de apă pe zi.