Ce studii are, de fapt, Mohammad Murad, protagonistul emisiunii Imperiul Leilor
De origine libaneză, Mohammad Murad a ajuns să conducă un adevărat imperiu hotelier, cu peste 15 locații turistice. Investitorul de la „Imperiul Leilor”, emisiune difuzată de PRO TV începând cu 12 februarie, a ajuns să investească în tursim dintr-o ambiție.
Ce studii are la bază protagonistul emisiunii Imperiul Leilor – Mohammad Murad
O situație de viață l-a determinat pe Murad să se orienteze către turismul din România. A ales litoralul românesc nu doar pentru că se simțea atras de plajă și mare, ci și mânat de atitudinea unei recepționere, atitudine pe care a jurat că o va schimba. Era medic la Spitalul Colentina când a renunțat la cariera la care visa de mic pentru a deveni un antreprenor de succes.
„Viața ascunde multe aspecte necunoscute. Țin minte că, dacă întârzia Revoluția o săptămână, eu probabil nu mai eram în România. Totul a fost întâmplător. Eram medic la Spitalul Colentina și colegii mei mă rugau pentru una, alta, să le aduc din Liban și am văzut că este loc. Am zis că o fac temporar să-mi îmbunătățesc veniturile, dar uite că acest lucru temporar are deja 30 de ani. Asta a fost să fie. Am zis să rămân pe zona de medicină, dar altfel. Făcând turismul, pentru că oamenii au nevoie mai mult de tratament psihologic decât medicamentos”, ne-a povestit Mohammad Murad.
Tratamentul inadecvat al unei recepționere l-a făcut să cumpere tot hotelul
Până să achiziționeze primul lui hotel nu a durat mult. În 1996, în timpul unei vizite pe litoralul românesc, Murad și-a dat seama că vrea să schimbe multe aspecte ale turismului.
„Totul a pornit de la un moment în care m-am dus să închiriez o cameră de hotel, recepționera nici nu s-a uitat la mine. Am avut așa mare ambiție că am zis că voi cumpăra acel hotel numai ca să-i dovedesc acelei persoane că trebuie să se comporte altfel. Peste doar trei luni m-am trezit patron la acel hotel și, când m-am dus acolo, am întrebat-o dacă mă mai ține minte și dacă mai știe cum s-a comportat. A explicat că așa i-a spus șeful să se comporte”, a mai povestit omul de afaceri.
Cum a ajuns Mohammad Murad în România
Mohammad Murad, proprietarul Phoenicia, a ajuns în România în 1982 pentru a studia medicina și a ajuns să creeze Phoenicia Hotels, grup hotelier cu 15 hoteluri și cu un business în valoare de 90 de milioane de euro.
Este calculat și analizează fiecare idee înainte de a o implementa, iar pentru el contează foarte mult antreprenorii și dacă are chimie cu omul din spatele unei anumite idei.