Ce se întâmplă cu toate produsele LIDL înainte de a ajunge la raft. Testul prin care trec

de: Andreea Vînătoru
15 12. 2023

Mulți români preferă produsele LIDL, mai ales că au și prețuri mici în această perioadă. Cum reducerile sunt atât de avantajoase, cel mai probabil că stocurile se vor epuiza destul de rapid înainte de Crăciun și Revelion. Cu toate acestea, puține persoane știu prin ce test trec toate produsele LIDL înainte de a ajunge la raft. Veți rămâne uimiți!

Ce se întâmplă cu toate produsele LIDL înainte de a ajunge la raft

Nu mai este niciun secret că Lidl are o gamă variată de produse, iar clienții pot găsi în magazine aproape orice își doresc, de la mâncare, haine, produse pentru casă sau de îngrijire corporală.

Pe rafturile celebrului supermarket se regăsesc unele dintre cele mai bune alimente. Și asta pentru că toate produsele trec printr-un test înainte de a ajunge pe rafturi, după cum se precizează pe site-ul oficial LIDL. 
Produsele LIDL trebuie să fie mereu la înălţimea clienților, în ceea ce priveşte gustul și aspectul legumelor și fructelor. De asemenea, în cazul produselor nealimentare, retailerul nemțesc acordă o mare importanță designului şi facilităţii de utilizare.

Toate alimentele sunt analizate de experți

Conform informațiilor prezentate, toate produsele sunt evaluate și testate de diferiţi experţi de la Lidl şi de la institute de testare independente. Abia după ce toți dau undă verde, acestea ajung pe rafturi.

Dacă se ivește vreodată o problemă, o echipă lucrează 24/24. De asemenea, în weekend-uri, zilele de sărbătoare sau pe timpul nopţii, un specialist este tot timpul disponibil pentru a analiza calitatea brandurilor LIDL.

Citește și: Inovația cu care Lidl vrea să dea lovitura în Europa. Se întâmplă în magazine în viitorul apropiat, e oficial

Produsele vegane de la Lidl au primit recent premiul PETA Vegan Food Award

În momentul de față sunt vândute doar 38% proteine de origine vegetală, iar 62% sunt încă de origine animală. Conform propriilor informații, cu acest plan, inovația cu care LIDL vrea să dea lovitura în Europa este prima de acest fel, iar retailerul nemțesc declară public obiectivul de reducere a proteinelor de origine animală.

”Această schimbare este o provocare socială importantă pentru următorii ani. Ne luăm responsabilitatea în serios. De aceea, ne-am stabilit un obiectiv concret care se concentrează pe tranziția proteică. De asemenea, Lidl a avut recent o descoperire de germeni în carne care a stârnit o dezbatere despre bunăstarea animalelor.”, a declarat Quirine de Weerd, șefa departamentului de sustenabilitate și comunicare la Lidl din Țările de Jos.