Ce s-a întâmplat pe Podul Ciurel după imaginea în care un autobuz nu putea lua curba. Ca la noi, la nimeni!

de: Ștefan R. Apostol
30 09. 2020

Pe 19 septembrie, într-o zi de sâmbătă, Gabriela Firea, anunța deschiderea de la Podul Ciurel. O investiție de aproximativ un sfert de miliard de lei. Momentul a fost anunțat cu fast, dar poblemele de-abia acum începeau.

Podul Ciurel, o investiție de aproximativ un sfert de miliard de lei

În dorința de a fluidiza traficul în zona cartierului Militari, spre ieșirea din București, Primăria Generală demarat un proiect de infrastructură ce avea să coste mulți bani. Proiectul se dorea a fi o gură de aer pentru, și-așa, traficul imens din zonă.

În graba de a câștiga capital electoral, Gabriela Firea inaugurează Podul Ciurel. Dar problemele de-abia de-acum încep să apară. Exact a doua zi de la lansare, pe rețelele de facebook devine viral un clip în care este văzută una din bretelele de ieșire de pe pod.

Noul pod de la Ciurel, dat în folosință pe 19 Septembrie, din motive de neînțeles a fost făcut prost. În clipul de mai sus se poate vedea cum un autobuz STB urcă pe trotuar pentru a putea lua curba la urcare. Bretelele au fost construite înguste, iar imaginile au devenit virale. Pe 22 septembrie, după ce filmuleţul a devenit viral, au scos de urgenţă popicele de pe mijloc, ca dovadă că nu avea loc.

”Se va merge la mica înţelegere, dai flash şi intri pe contrasens. Ceea ce e ok, în următorii 10 ani nu are cine să coboare pe sensul celălalt, fiindcă podul nu duce nicăieri.”, spune un internaut pe rețelele de socializare.

Ca la noi, la nimeni!

Astăzi aflăm conform celor de la G4Media.ro, că administratorii construcției au demolat astăzi respectivul trotuar. Este vorba de trotuarul de pe breteaua Pasajului Ciurel spre Șoseaua Virtuții. Un reprezentant al constructorului a declarat pentru G4Media.ro că:

”Acum se realizează banda de extindere a șoselei Virtutii pe sensul Crângași-Lujerului din zona nodului, pe sensul celalalt este deja executată, iar breteaua in discutie se va racorda la șoseaua extinsă. Inițial breteaua era racordată temporar la situația existentă, pentru a se asigura funcționalitatea Nodului până la definitivarea lucrărilor de termoficare/canalizare”.

Podul Ciurel, trotarul demolat (foto G4Media.ro)

Nu ar trebui să ne mire că lucrurile au fost făcute așa, și nu ar trebui să ne surprindă nici faptul că Podul Ciurel, vorba celor din trafic, nu duce deocamdată nicăieri. Când ai nevoie de capital politic și de sufragiu pentru alegeri, uiți de tot și inaugurezi și lucruri neterminate. Ca la noi, la nimeni! Merge și-așa! Dar pe posturile TV rulează reclame ale PMB cu Podul Ciurel ca și cum ar fi gata.