Ce îl deranjează cel mai mult pe Dani Oţil la clienţii săi din restaurante. Nu s-a sfiit să recunoască: „Ospătarii câştigă mai bine decât mulţi dintre clienţi”
Dani Oțil a dat cărțile pe față și a vorbit despre ce îl deranjează cel mai mult la clienții săi, care aleg să meargă în localul din zona de Nord a Capitalei. Prezentatorul TV a recunoscut totul. Ospătarii săi câștigă mai bine decât mulți dintre consumatorii de la restaurant.
Recent, prezentatorul emisiunii Neatza cu Răzvan și Dani, de la Antena 1, s-a aflat în mijlocul unui scandal ce a luat amploare în mediul online. Dani Oțil a fost acuzat că prețurile de la restaurantul pe care îl deține în zona de Nord a Bucureștiului sunt prea piperate pentru mâncarea servită la masă.
Ce îl deranjează pe Dani Oțil la clienții restaurantului său din zona de Nord a Bucureștiului
În cea mai recentă intervenție publică, Dani Oțil a vorbit despre ce îl deranjează cel mai mult la clienții restaurantelor, inclusiv la cei care merg la localul său. Prezentatorul matinalului de la Antena 1 a mărturisit că nu poate tolera obiceiul unor clienți de a-i lua peste picior pe ospătari.
Partenerul Gabrielei Prisăcariu a explicat că femeia invitată la masă nu va rămâne deloc cu o impresie pozitivă după un astfel de gest. Mai mult decât atât, unii au obiceiul de a-i trata prost pe ospătari în ideea în care ar avea un venit mic. Realitatea este alta în restaurantul lui Dani Oțil însă.
„Mulţi dintre clienţii mei nu câştigă atât”
„Nu e ok, nici prinţesa cu care vii la masă nu o să fie impresionată de asta.
În plus, mulţi dintre ospătarii din zona Nordului, unde am şi eu unul dintre restaurante, pleacă acasă cu 2.000-3.000 de euro la final de lună. Mulţi dintre clienţii mei nu câştigă atât”, a spus Dani Oțil, la Restograf Speedcast.
Ospătarul are puterea finală în restaurantul lui Dani Oțil
Prezentatorul TV a dezvăluit că, în restaurantul său, ospătarul are decizia finală. El decide dacă farfuria dată de bucătar poate fi dusă la masă, tot el evaluează dacă o comandă este okay sau nu și dacă prezintă toate elementele pe farfurie așa cum s-a cerut.
„Aşa că aveţi grijă cum vorbiţi cu ospătarii pentru că se pot întâmpla multe. Clienţi mai găsim, dar ospătari nu!”, s-a exprimat prezentatorul de la Antena 1.
Viața de prezentator TV versus de patron de restaurant
Dani Oțil a fost provocat să vorbească, pentru sursa citată, despre dificultatea meseriilor pe care le are, cea de om de televiziune în paralel cu cea de proprietar de restaurant. Prezentatorul TV de la Antena 1 a explicat că nivelul de dificultate depinde de startul pe care îl ai în cele două domenii.
„Dacă ai un start bun în televiziune, nu te vei chinui foarte mult să te integrezi în domeniu și să faci față provocărilor ce se pot ivi pe parcurs. Pot fi trecute cu vederea numeroase greșeli – poţi să fii leneş, să fii neatent, eşti vedetă”, potrivit spuselor lui Dani Oțil.
Citește și: Cât costă un burger la restaurantul lui Dani Oțil. Prețurile nu sunt pentru oricine
Dani Oțil, despre cea mai dificilă provocare de la restaurant
„În ceea ce privește industria HoReCa însă, nu poți lăsa garda jos, chiar dacă startul a fost unul bun. Nu ai voie să greșești, fiindcă ești taxat imediat, chiar și dacă este coadă de clienți la restaurant. Fie ești taxat de clienți, fie de autorităţi”.
Concluzia lui Dani Oțil a fost că viața de patron de restaurant e mai grea decât viața de om de televiziune. Cel mai greu, în opinia prezentatorului de la Antena 1, este să fii constant când deții un local.