A apărut „Instagramul bogațiolor“ unde cei ce vor să se laude cu luxul în care trăiesc trebuie să plătească 500 de euro lunar. Ce primesc în schimb? Aflați în paragrafele următoare.
TCHIIN, rețeaua socială destinată bogaților, lansată luna trecută, numără deja mai mult de 8.000 de abonaţi. Membrii sunt selectați cu atenție și trebuie să achite o taxă de 500 de euro pe lună pentru a-și putea etala traiul pe picior mare. Printre ei se numără și câteva staruri ale fotbalului, precum brazilianul Dani Alves sau francezul Tiemoue Bakayoko.
În acești bani, membrii platformei beneficiază de un serviciu inedit, pentru a nu duce lipsa, nici măcar în online, a majordomnului. Așadar, aplicația le permite acestora să își satisfacă „capricii“ precum: închirierea de camere în hoteluri de cinci stele, închirierea de avioane private sau mașini Lamborghini, ori rezervarea de mese la restaurante cu stele Michelin.
Totodată, reprezentantele sexului frumos își pot găsi cu ușurință genți rare și, evident, foarte scumpe, în valoare de zeci de mii de euro.
Cei care au pus bazele noii rețele sociale sunt: Lucien Ndabagera, un tânăr om de afaceri în vârstă de 25 de ani, stabilit în Monaco, alături de Peter Kianicka, de 37 de ani, și de Filip Volarik, de 20 de ani. Inițial, aceștia plănuiau mai mult „un teren de joacă pentru super bogați“.
„Viziunea noastră a fost să avem 10.000 de membri premium și milioane de fani din toată lumea. TCHIIN înseamnă exclusivism. Este un stil de viață. Era o lipsă pe piață în ceea ce privește aplicațiile pentru bogați și noi am acționat. Acum avem deja clienți faimoși“, a spus Lucien Ndabagera.
„Am avut o dorință arzătoare de a crea ceva diferit, mai ales că și eu am crescut în lux“, a mai declarat el.