Ce a pățit un suporter LASK Linz când a vrut să mănânce în Centrul Vechi al Capitalei. A plecat urgent din România

de: Andrei Simion
29 08. 2024

Un suporter al echipei austriece LASK Linz, venit în România pentru a-și susține echipa la meciul cu FCSB de joi seara, a plecat urgent din țara noastră, dezamăgit de experiență neplăcută trăită în Centrul Vechi al Capitalei. Ceea ar fi trebuit să fie o zi plăcută, marcată de explorarea deliciilor culinare românești, s-a transformat într-un episod de frustrare și dezamăgire, lăsându-l pe fanul austriac cu un gust amar. A povestit totul pe internet.

Experiență groaznică pentru un suporter al LASK Linz în București

Suporterul LASK Linz, dornic să descopere tradițiile și cultura locală, a decis să ia masa în Centrul Vechi al Bucureștiului, o zonă renumită pentru restaurantele sale și atmosfera animată. Însă, imediat după ce s-a așezat la o terasă populară din zonă, a început să observe că lucrurile nu mergeau cum se așteptase.

În primul rând, timpul de așteptare pentru a primi meniul a fost neobișnuit de lung. Chiar dacă terasa nu părea foarte aglomerată, suporterul a așteptat mai mult de 20 de minute până când un chelner a venit să-i aducă meniul. Deși a încercat să privească situația cu relaxare, a fost surprins de lipsa de promptitudine și de interes a personalului.

Ospitalitatea din Centrul Vechi al Capitalei lasă de dorit

Când, în sfârșit, a reușit să comande, suporterul a ales un fel tradițional românesc, cu speranța de a experimenta autenticitatea gastronomiei locale. Din păcate, mâncarea a întârziat să apară, iar când în sfârșit a fost servită, a fost întâmpinat de un alt val de dezamăgire. Preparatul nu numai că era servit rece, dar părea să fie de o calitate inferioară așteptărilor. Porția era mică, iar gustul nu reflecta în niciun fel laudele pe care le auzise despre bucătăria românească.

Bărbatul a încercat să exprime politețea caracteristică, dar nu a putut să nu-și arate nemulțumirea față de personalul restaurantului. În loc de o reacție constructivă, a fost întâmpinat cu indiferență și chiar cu un ton ușor defensiv, ceea ce i-a amplificat sentimentul de frustrare. Comunicarea dificilă din cauza barierelor lingvistice a adăugat un și mai mare disconfort experienței.

Dezamăgire totală

Cireașa de pe tort a fost când un client de la masa vecină, auzind că suporterul echipei LASK Linz vorbește germană și că are un fular cu echipa de fotbal favorită, a început să înjure de mama focului de față cu toată lumea. Deși nu știe limba română, străinul și-a dat seama că este vizat de furia clientului nervos, așă că a plătit comanda, s-a ridicat și a părăsit România rapid. Venise cu mașina proprie în ideea să viziteze împrejurimile Bucureștiului în următoarrele zile.

Cu toate că venise în România cu așteptări mari și entuziasm, această interacțiune neplăcută l-a făcut să plece din țara noastră cu o părere proastă, simțindu-se neglijat și neapreciat ca turist.