O turistă din România a dorit să aibă o vacanță de vis alături de familia ei în Turcia. Din păcate, lucrurile nu au mers conform planului, având parte de neplăceri odată ce s-a cazat la hotelul de 5 stele, acolo unde a rezervat camerele. Ce a pățit?
Românca a decis să-și petreacă vacanța alături de soțul ei și cei doi copii în Turcia. Și-a rezervat camerele la un hotel de 5 stele, a cumpărat biletele spre Antalya, însă când a ajuns la hotel a avut parte de o experiență neplăcută.
În total, pentru tot sejurul, familia a scos din buzunar 11.950 de lei, adică în jur de 2.500 de euro. Turista a spus că hotelul arăta bine, însă serviciile și condițiile nu a fost atât de bune. Aceasta a povestit, într-o postare pe rețelele de socializare, că mâncare și condițiile sanitare nu au fost la nivel de 5 stele.
”Bună seara! Doresc să împărtășesc prima experiență în Antalya, la Hotel Q Premium Resort Alanya. O dezamăgire totală. Hotelul arată bine, dar curățenia și serviciile lasă de dorit. Personalul de la recepție foarte ”grețos”, camera cu miros de mucegai (a trebuit să dăm bacșiș să ne-o schimbe), mobilier la baie ruginit, baie murdară, prosoape care păreau folosite, șezlonguri rupte și murdare, plajă cu pietre (fără încălțări speciale nu puteai sta), intrarea în mare foarte bruscă, sucuri de proastă calitate, lipsă gheață….etc.
Căldură mare în restaurant și în hotel. După trei zile, surpriza maximă, stare de rău cu stări de vomă și diaree și iritații pe piele. Mâncarea de proastă calitate și nediversificată. Se reciclează toată mâncarea de la o masă la alta. Nu mai spun de drumul de la aeroport la hotel care a durat 3 ore. Este primul hotel la care wi-fi se plătește (15 euro pentru un dispozitiv). Pentru a doua cartelă la cameră se plătește 10 euro. O dezamăgire maximă pentru un hotel de 5 stele cu servicii ultra all-inclusive. Recenziile erau bune, dar neadevărate. Specific că nu suntem pretențioși, dar aici a fost o bătaie de joc. Care ar fi suma potrivită pentru un hotel bun cu servicii de calitate? Ne-a ajuns acest sejur 2450 de euro – cazare + avion (doi adulți și doi copii)”, este mesajul scris de turista româncă într-un grup public de pe Facebook.
Un român care a decis să meargă în Grecia a trecut și el printr-o experiență neplăcută, tot când a dorit să se cazeze la un hotel. Bărbatul a găsit unul, însă, inițial, i s-a părut ciudată atitudinea proprietarului de a cere suma integrală de bani înainte de cazare, spunând că are un număr mare de clienți.
Românul nu a vrut să se târguiască, așa că a acceptat să plătească toată suma de bani pentru cazare. Ulterior, a aflat că, de fapt, a fost victima unui escroc. Din păcate, astfel de situații au loc destul de des.
„Din păcate, eu am rămas şi fără bani, dar şi fără concediu. Am plătit toţi banii pentru a rezerva un hotel care am aflat că nici nu există. E şi vina mea, e şi vina celor care lasă pe internet astfel de escroci care profită de cei creduli”, a transmis turistul, într-un mesaj publicat într-un grup de pe Facebook.