Ce a pățit o româncă în vacanța din Grecia. Surpriza neplăcută pe care a avut-o la hotel
Grecia este una dintre cele mai căutate destinații turistice, mai ales vara. Românii adoră plajele din grecilor, iar cei care merg în vacanță aici au doar cuvinte de laudă. Cu toate acestea, o româncă nu a fost atât satisfăcută de sejurul ei. Pățania de la hotel i-a stricat vacanța.
Ce a pățit românca atunci când a ajuns la hotel
Femeia spera să aibă o vacanță e vis în Grecia, așa că a decis din timp să rezerve camerele de hotel, la unul de patru stele. Toate bune și frumoase, însă când a ajuns la locul cu pricina a avut o surpriză neplăcută.
După ce a plătit o sumă importantă de bani pentru camerele cu vedere la mare, românca a aflat, când a ajuns la hotel, că nu are acces în camerele respective. În schimb, angajații hotelului i-au oferit o cameră economy.
„Bună ziua! Am rezervat în urmă cu o lună prin agenţia Tez, două camere în Rhodos, hotel Akti Imperial şi la recepţie ni s-au dat camere net inferioare, nu cele plătite! Economy room în loc de standard room şi a doua cu Sea view şi ni s-a repartizat lateral sea view! Am dus lungi negocieri, dau dintr-un colţ în altul (că nu mai sunt camere, că ne oferă spa gratuit etc). Grecii observ clar că nu mai sunt serioşi! Cum putem rezolva?”, a scris turista.
Ce au avut de spus alți români cu privire la pățania femeii
Femeia a povestit tot ce s-a întâmplat pe un grup de Facebook și le-a cerut internauților sfaturi. Exista o rezolvare la problema ei sau trebuia de acum să stea în camera economy, care, desigur, este mult mai ieftină, având în vedere că românca a plătit mul mai mulți bani.
„Asta cu seriozitatea şi amabilitatea grecilor e doar un mit. Totul e de suprafaţă pentru a câştiga mai mult (ei trăind din turism)”, a răspuns cineva.
Comentariile au apărut rapid, iar răspunsurile au fost împărțite. Dacă unii au spus că este în totalitate vina grecilor, alții au precizat că, de fapt, companiile de turism românești ar trimite datele greșit.
„Problema nu este a grecilor, companiile româneşti transmit datele greşit de multe ori, am întâlnit zeci de români care s-au trezit la hotel că nu au primit ceea ce plătiseră. Hotelul le-a arătat lista primită din România de la companie, iar compania nu menţiona hotelului aceeaşi cameră”, a spus cineva.