O tânără a rămas șocată când a văzut ce se află în paharul cu înghețată. Desertul era cumpărat de la un celebru restaurant fast-food, care face furori și la noi în țară. A filmat tot momentul și l-a urcat pe Internet, unde a provocat o mulțime de controverse.
Un incident neplăcut a marcat experiența a două femei într-un restaurant McDonald’s din Rye, New York, după ce au terminat de savurat un McFlurry. Kellie Ulmer, una dintre consumatoare, a fost surprinsă de un obiect necunoscut care a apărut în fundul cănii de înghețată după ce aceasta și prietena ei au terminat de mâncat conținutul.
Imaginile uluitoare au fost capturate și distribuite pe rețelele de socializare de către Kellie Ulmer, care a declarat că a fost extrem de șocată de ceea ce a găsit în fundul McFlurry-ului său. În videoclip, prietena ei poate fi văzută scoțând cu neîncredere un obiect neidentificat din înghețată.
„Am fost pur și simplu dezgustate de această descoperire neașteptată. Am terminat de mâncat înghețata și apoi, dintr-odată, acest obiect ciudat apare în fundul cănii. Nu avem idee cum a ajuns acolo și cu siguranță nu a făcut parte din comanda noastră”, a declarat Kellie Ulmer, încercând să-și exprime șocul și dezgustul.
Videoclipul a devenit rapid viral pe rețelele de socializare, stârnind reacții variate din partea comunității online. Mulți utilizatori au exprimat indignare și au cerut explicații de la lanțul de restaurante fast-food.
„Nu-mi vine să cred ce se află în partea de jos a unui McFlurry. Îmi pierd mințile”, a scris ea.
Femeia care a scos obiectul aparent de plastic din mâncare, spunând că ar putea fi „mănuși”, în timp ce Kellie a spus că ar putea fi vorba doar despre „o pungă de gunoi”.
Fetele au fost extrem de dezamăgite de cele întâmplate și chiar cred că acel gunoi a fost pus intenționat în pahar. La fel sunt de părere și alți internauți, care spun că au mai avut parte de incidente, în care au găsit tot felul de obiecte ciudate în mâncarea lor.
Femeia a spus că a trimis un e-mail la McDonald’s, dar nu a primit încă un răspuns, în timp ce Storyful a mai raportat că a făcut „o serie de solicitări de comentarii” și că nu a primit o declarație de la McDonald’s.
Când au mai existat astfel de situații, reprezentanții McDonald’s au declarat că iau în serios orice plângere sau feedback de la clienți și că investighează atent astfel de situații specifice. Rămâne de văzut dacă cele două vor da în judecată compania.
În timp ce ancheta este în desfășurare, incidentul servește drept memento pentru consumatori să fie vigilenți și să-și examineze atent comanda înainte de a consuma produsele din restaurante fast-food. Oamenii se întreabă acum cum un obiect necunoscut a putut ajunge într-un McFlurry și așteaptă cu nerăbdare rezultatele investigației în curs de desfășurare.
Anual, cetățenii americani consumă o impresionantă cantitate de 2,5 miliarde de porții de carne de vită de la lanțul de restaurante McDonald’s, echivalentul întregii producții de carne de vită din Marea Britanie.
McDonald’s, gigantul fast-food, alimentează zilnic aproximativ 1% din populația globală, adică 68 de milioane de oameni. În Australia, cunoscutul lanț de restaurante Burger King poartă denumirea de „Hungry Jacks”.
Simbolul „M”, reprezentând logo-ul McDonald’s, a devenit mai cunoscut decât chiar și crucea creștină. În România, cel mai popular restaurant McDonald’s se află în Piața Romană și generează venituri anuale cuprinse între 3 și 4 milioane de euro. McDonald’s se bucură de titlul de cel mai mare distribuitor de jucării din lume, datorită pachetelor Happy Meal.
Citește și: Cum să faci acasă muştar ca la McDonald’s. Chiar un bucătar al restaurantului îţi spune cum să îl prepari
Primul restaurant McDonald’s deschis în România a fost cel din Piața Unirii. Fascinant este faptul că la nivel global, în medie, se deschide un nou restaurant McDonald’s la fiecare 14,5 ore. În China, la Beijing, se găsește cel mai mare restaurant McDonald’s, ocupând o suprafață imensă de 2,6 kilometri pătrați și având 29 de case de marcat.
Aceste cifre impresionante reflectă impactul semnificativ pe care lanțul de restaurante McDonald’s îl are asupra consumatorilor din întreaga lume și dominanța sa în industria fast-food-ului.