Salata verde este un produs natural. În acest sens, este logic pentru consumatori că uneori pot apărea și lucruri nedorite, cum ar fi nisip sau pământ. Ocazional se întâmplă chiar ca resturi animale să se strecoare în pachet, sau de ce nu, un melc. Un client Lidl care a contactat discounterul prin intermediul Facebook a avut o experiență similară.
Din păcate nu suntem la primul articol de acest fel, în care este implicat retailer-ul german. Nu puține au fost situațiile în care clienți din Marea Britanie, Franța, sau chiar Germania, au avut parte de experiențe neplăcute din magazinele Lidl.
În unele cazuri reprezentanții retailer-ului au reacționat imediat, retrăgând respectivele produse și returnând sumele celor păgubiți. În alte cazuri, și nu puține la număr, retailer-ul și-a văzut mai departe de treabă publicând sau trimițând personal anumite scuze, dar fără să remedieze situațiile apărute.
Cel mai recent caz, relatat de presa germană, vorbește despre ce a găsit o femeie într-o salată cumpărată din Lidl, un produs aparent banal și la care nu ai avea cine știe ce pretenții, nu? Femeia, conform presei locale germane, a mers într-unul din magazinele Lidl pentru a-și cumpăra o pungă de salată, dar odată ajunsă acasă a apărut minunea, despre care a și relatat:
„Dragă echipă de la Lidl Germania, tocmai mă pregăteam să pregătesc o salată, slavă Domnului că am văzut acest mic prieten plimbându-se confortabil în prânzul meu.”, scrie clienta referindu-se la ceea ce a descoperit în punga ei de salată, și anume un melc.
Clienta Lidl ilustrează ceea ce vrea să spună cu două fotografii, în care se vede cum un melc se târăște în ambalajul de plastic al salatei achiziționate. Într-adevăr, pare drăguț pentru ochi, în gură, însă, ar fi provocat un adevărat sentiment de dezgust.
Clienta își continuă povestea, alegându-și cuvintele drastice pentru asta. „Dacă l-aș fi observat în timp ce mestecam, aici ar fi izbucnit apocalipsa…”, scrie ea și cere reprezentanților Lidl: „Data viitoare, notați că produsul poate conține urme de melci.”
Ceea ce s-a întâmplat după mesajul clientei este că nu a existat nicio reacție din partea Lidl în primele două zile, dar a existat din partea altor utilizatori de Facebook. Nu toată lumea a luat în serios reclamația. Unii dintre internauți chiar au făcut glume pe seama situației descrise de clientă, conform presei germane.
Alții cred, de asemenea, că așa ceva se întâmplă pur și simplu. „Cu siguranță ar trebui să se folosească mai multe pesticide pentru a păstra salata curată”, spune unul dintre ei ironic. Iar altul scrie: „Mi-aș face griji dacă ar fi mort. Ăsta e un semn de prospețime”. Clientul Lidl reacționează la acest lucru cu un comentariu amuzant, scriind că „Nu, era total fericit și mulțumit, a avut un bufet frumos”. În cele din urmă, a fost în interesul oamenilor și al animalelor ca melcul să nu ajungă între dinții clientului.