Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei. Trecătorii au crezut că nu văd bine

Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei. Trecătorii au crezut că nu văd bine
Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei. Trecătorii au crezut că nu văd bine

De ceva vreme în București, mai exact în sectorul 6 al Capitalei, pe panourile publicitare stradale au apărut afișe cu persoane de vârsta a treia care, se presupune, că ar face parte din comunitatea LGBT din România, cel puțin așa pare la prima vedere.

Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei

Pe două afișe la scară mare, în cartierul bucureștean, Drumul Taberei, au apărut o doamnă și un domn, la vârsta a treia care, se presupune, că și-ar recunoaște orientarea sexuală și că fac parte din comunitatea LGBT din România. Asta la prima vedere, dar dacă mergem pe firul poveștii realitatea este cu totul alta și acest aspect este mai șocant decât dacă cele afirmate în cele două afișe ar fi fost adevărat. În realitate panourile publicitare sunt un demers făcut la nivel european, mai exact o campanie de conștientizare și de reclamare a drepturilor celor din comunitățile LGBT la nivel european, și fac parte dintr-o campanie mai amplă, denumită Best4OlderLGBTI care se desfăşoară în 6 ţări europene, Italia, Olanda, Grecia, Portugalia, Franța și România.

Trecătorii au crezut că nu văd bine

Cele două personaje care apar în acele poze sunt doi actori ucrainieni, foarte populari dealtfel în Ucraina și Rusia, și culmea, heterosexuali. Conform unor dezvăluiri recente, s-a dovedit că pozele respective sunt luate dintr-o bază cu imagini contra cost și folosite în această campanie, deci numele, Maria și Lucas, au fost inventate de organizatorii acestei campanii. Campania („LGTB Best4OlderLGBTI”) este făcută pe bani europeni iar în România campania este coordonata de „European Association for Social Innovation”(EASI), având 5 panouri de acest fel în Bucureşti. Imediat după apariția panourilor publicitare Patriarhia Română a reacționat dur pe marginea acestei campanii, de altfel și autoritățile locale din sectorul 6 au decis să scoată din stradă cele două afișe despre care discutăm în acest moment.

Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei. Trecătorii au crezut că nu văd bine
Ce a apărut pe un panou publicitar din Drumul Taberei. Trecătorii au crezut că nu văd bine

„Ofensiva obscenităţii publice cocoţată sfidător pe panouri stradale îi dezvăluie pe ideologii pansexualismului galopant în toată nuditatea lor ideatică. A promova public, adică inclusiv în văzul copiilor cu bunici decenţi de mână, personaje groteşti care îşi afirmă ţanţoş bi-orientarea sexuală, ca şi cum ne-ar comunica ceva esenţial pentru binele nostru comun, indică în primul rând nivelul înalt de trivialitate al concepţiei ideologice ce animă asemenea acţiuni (progresismul neo-marxist en vogue).”, se arată în comunicatul Patriarhiei.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI