Ce a apărut în fața magazinului IKEA chiar ieri. Unii români au fost scandalizați

de: Ana Chivu
18 05. 2021

Scandal pe rețelele de socializare între clienții lanțului de magazine și nu numai! Ce a apărut în fața supermarket-ulului Ikea și de ce mulți dintre români au aruncat cu reproșuri grele în dreptul șefilor?

Ce a a părut în fața magazinului IKEA? Unii români au început un scandal în online

Scandal mare pe rețelele de socializare ale lanțului de magazine IKEA, unul din preferatele românilor. Șefii supermarket-urilor susțin mișcarea LGBTQ+ și sunt alături de cei care iubesc pe oricine. Aceștia au dedicat un articol special pe pagina lor oficială ikea.com acestui eveniment, dar au și marcat ziua punând un steag curcubeu în fața magazinelor, lucru care nu a fost deloc pe placul multor români.

Un număr mare de clienți ai magazinului nu a susținut inițiativa IKEA, iar scandalul a bătut rapid la ușă. Chiar și unii clienți de la fața locului care au observat drapelul colorat au aruncat remarci tăioase cu privire la acesta. Comentariile unor români de Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobie au uimit tot internetul.

„[Steagul curcubeu ridicat în fața magazinelor IKEA] Astăzi este IDAHOT – Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei și începutul campaniei noastre „Iubirea există și în afara celor patru pereți”.

Ne consolidăm angajamentul pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT+ se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt”, a fost o parte din mesajul de pe Facebook al lanțului de supermarket-uri.

„Nici nu știu cum să reacționez la acțiunea voastră. Mai bine vă abțineați”

„Pacat ca va concentrati asupra unor aberatii in loc sa va imbunatatiti siteul si platforma de comenzi online…respectati clientii cu adevarat, nu cu steagul „curcubeu””,

„Nici nu stiu cum sa reactionez la actiunea voastra! Cred ca mai bine va abtineati!”, „

Adio! Rămâneți la dragostea voastră”, au fost doar câteva din mesajele de pe rețelele de socializare. Desigur că printre acestea și-au făcut loc și unele pozitive.

Campania IKEA: ”Incluziunea persoanelor LGBT+ este un subiect foarte apropiat sufletului nostru. La IKEA, am încercat întotdeauna să fim un reprezentant al celor mai mulți oameni. Vrem ca oamenii să se simtă acasă, nu doar la IKEA, ci peste tot, indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen. Ca marcă ce se ghidează după viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni, ne simțim responsabili să sprijinim incluziunea persoanelor LGBT+ la locul de muncă și în societate. Anul acesta, pentru a marca Ziua internațională împotriva homofobiei, transfobiei și bifobiei din 17 mai, lansăm o campanie care susține o lume mai corectă și mai echitabilă, în care toate persoanele LGBT+ să se simtă acceptate, respectate și apreciate pentru ceea ce sunt.” (Sursa: ikea.com)