Ce a ajuns să facă Niculina Stoican pentru un ban în plus. Măsuri drastice în plină pandemie
O recunoști după statura minionă, zâmbetul larg și spiritul fâșneț de fiecare dată când pătrunde într-o încăpere. În ciuda optimismului debordant, Niculina Stoican pare să se confrunte cu dificultăți în perioada acestei crize mondiale. Cântăreața de muzică populară este afectată de lipsa concertelor și evenimentelor și a decis să facă un gest inedit pentru a putea să își rotunjească veniturile.
Niculina Stoican, cântăreața – antreprenor
Pentru că majoritatea artiștilor își câștigă existența din contractele semnate pentru evenimente, este nevoie și de un plan de rezervă. Acesta este și cazul Niculinei, care a ales să se implice în antreprenoriat. Poate că nu este cunoscut multora, dar Niculina Stoican are o afacere de care se ocupă, dincolo de dragostea pentru muzică. Aceasta a demarat în urmă cu câțiva ani un business cu apă de băut. Cântăreața a deschis o fabrică de apă plată, cu fonduri europene, la Isverna, în județul Mehedinți.
Fac foarte multe lucruri şi îi mulţumesc vieţii că m-a provocat în fiecare moment. Acum doi ani am demarat un proiect pe care îl consider „tichetul meu de linişte pentru bătrâneţe”, mărturisește interpreta pentru click.ro.
Promoție ingenioasă, în timp de pandemie
Apa Linna îi poartă în mod evident numele cântăreței și, spune ea, este un produs bun, cu care se mândrește. Investiția a necesitat multă muncă, iar criza economică cu care se confruntă acum toți antreprenorii nu poate fi trecută cu vederea. Pentru a supraviețui în timpurile acestea dificile, Niculina a ales să își promoveze afacerea cu apă într-un mod ingenios.
De vreme ce cumpărătorii sunt mereu atrași de reduceri și cadouri la raft, Niculina a ales să vândă sticlele de apă la promoție. Cei care achiziționează apa Linna vor primi cadou un CD cu muzica interpretei.
„Întreabă de promoția noastră când cumperi Linna. Cumperi Linna și primești 1-CD cu NicuLinna Stoican”, sună promoția artistei.