Câți bani au făcut Smiley si Gina Pistol din filmulețul în care au anunțat sarcina. Dorian Popa a câștigat cu Cheluțul de câteva ori mai mult
Filmulețul cu cele două vedete în care și-au pus viața pe tapet a urcat rapid în topul celor mai populare clipuri de pe YouTube și, în doar câteva zile, Smiley și Gina Pistol au produs în jur de 5.000 de euro.
Odată cu pandemia, și vedetele autohtone s-au reprofilat, artiștii înlocuind lipsa concertelor cu clipuri online care le-au adus câștiguri frumușele și în această perioadă. Dacă până mai ieri o exclusivitate expusă la TV le aducea personajelor principale contracte avantajoase din punct de vedere finaciar, trend-ul s-a schimbat, mai ales că subiectele mondene au dispărut din grila posturilor, lăsând acum locul celor ce au legătură cu lupta împotriva coronavirusului.
Astfel că Smiley și Gina Pistol au decis să-și expună povestea și să-și împărtășească bucuria de a avea un copil printr-un filmuleț de 27 de minute, pe YouTube, care, în doar câteva zile, a urcat rapid în topul celor mai populare clipuri, ajungând să adune, în prezent, peste 1,8 milioane de vizualizări. Cu o singură plasare de produse, filmulețul le-a adus celor doi, într-un timp foarte scurt, nu mai puțin de 5.000 de euro, odată și cu o creștere rapidă a numărului de abonați care nu a depășit însă milionul! În ultimele luni, cel mai frumos câștig i l-a adus însă lui Smiley piesa „Sâmbătă seara”, cântată în colaborare cu Adda, cu peste 9,5 milioane de vizualizări.
Cheluțu și Dorian Popa îi detronează pe Smiley și Gina Pistol
Cu peste 1,8 milioane de abonați, Dorian Popa îl detronează lejer pe Smiley în topul câștigurilor online. Acesta a avut luni de zile în timpul pandemiei în care a produs și suma de aproximativ 50.000 de euro, cumulată însă și cu profitul pe care i-l aduce și Instagram. În urmă cu doar o lună, Dorian Popa a dat lovitura și cu ”Înoată Cheluțu”, clip care a adunat, în prezent, nu mai puțin de 13 milioane de viziualizări, ceea ce înseamnă un profit în jurul sumei de 15.000 de euro!
Pepe vine din urmă cu Barul online
Oarecum nou intrat în industria online-ului, Pepe vine din urmă după ce și-a lansat pe YouTube “Concert online”, dar și ”Bar online”, acolo unde artistul are invitați prieteni la fel de celebri din showbiz-ul autohton. Ionuț Pascu se apropie și el de milionul de abonați. Într-un top al câștigurilor online se află și Delia și Adelina Pestrițu, ultima cu peste 1,5 milioane de urmăritori pe Instagram.