Câte calorii are, de fapt, un croissant de la Lidl. Nu o să mai mănânci aşa ceva

de: Ioana Bucur
27 02. 2023

Pentru unii, este mic-dejun, pentru alții, o gustare delicioasă, mai ales când este savurat cu o ceașcă de cafea. Cu toate că ne răsfățăm papilele gustative cu acest preparat, silueta are de suferit. Câte calorii are, de fapt, un croissant de la Lidl. Răspunsul, pe care îl găsești în rândurile de mai jos, te-ar putea convinge să mănânci mai rar, poate chiar deloc.

Câte calorii are un croissant de la Lidl cu unt

Aromat, gustos, ne duce cu gândul la o vacanță fabuloasă în Franța. Din păcate, așa cum se întâmplă în cazul celor mai multe preparate care ne încântă receptorii gustativi, este inamicul celor care vor să dea jos câteva kilograme sau doar să își mențină greutatea constantă.

Dacă obișnuiești să îl consumi zilnic, s-ar putea să îți schimbi acest obicei, după ce vei afla câte calorii are, de fapt, un croissant de la Lidl.

Potrivit informațiilor publicate pe platforma eat&track, produsul face parte din categoria „Pâine”, având o densitate calorică „Foarte mare”.

„Acest aliment face parte din categoria Paine și conține 406 kilocalorii la 100 de grame. Consumul a 100 de grame din acest produs reprezintă 20% aport caloric din cantitatea zilnică estimată pentru un adult (2000 kCal).”

Croissantul cu unt de la Lidl are 8% proteine, 45% carbohidrați și 47% grăsimi.

Citește și: Ce conține carnea de porc din Lidl, Kaufland și Mega Image. Detaliul pe care trebuie să-l știi neapărat

Valorile nutriționale

Pentru o sută de grame de produs, valoriile medii nutriționale sunt:

  • Calorii: 1699 kj / 406 kCal
  • Grăsimi: 21 de grame, din care: saturate 11 grmae și colesterol 67 miligrame
  • Carbohidrați: 45 de grame, din care zaharuri 11 grame
  • Fibre: două grame
  • Proteine: opt grame
  • Sare: 744 miligrame

În 2022, specialiștii de la InfoCons au realizat o cercetare ce a vizat pâinea din cele mai mari lanțuri de magazine de la noi din țară. Potrivit raportului întocmit la finalul acțiunii, reprezentanții instituției au precizat că „peste 50% din sortimentele de pâine feliată care se găsesc pe piaţa românească conţin E-uri. Mai mult, patru dintre produsele de panificaţie studiate conţin un număr de 8 E-uri”. Se notează că aproximativ o treime din aceste produse nu au avut notate pe etichetă informațiile nutriționale.

Analiza a fost făcută pe produsele de la România Hypermarche, Auchan, Carrefour, Lidl, Frontera Trading, Grewe, Karamolegos Bakery România, Dobrogea Grup, Boromir, Oltina Impex Prod Com, Velrom, Smart Food Solutions și Vel Pitar.