Cât au crescut prețurile în magazinele Lidl în ultimul an. Studiul care arată clar diferențele față de finalul lui 2020
Multe persoane preferă să cumpere numeroase produse de la Lidl, mai ales pentru că gama este una variată, iar prețurile sunt avantajoase. Cu toate acestea, produsele s-au scumpit în ultima perioadă, așa că oamenii sunt nevoiți să scoată mai mulți bani din buzunar.
Ce s-a aflat despre produsele de la Lidl
Lidl își surprinde clienții de fiecare dată prin produse inedite sau oferte pe care nimeni nu își dorește să le rateze. Reducerile sunt vânate de foarte mulți oameni, astfel că aceste magazine au ajuns în preferințele tuturor. Totuși, prețurile produselor au suferit câteva schimbări.
În Ungaria a fost lansat un studiu făcut de site-ul de investigații economice G7 cu privire la produsele de la Aldi și Lidl. Astfel, s-a aflat că există, în prezent, o creștere cu 14,9% la Aldi și cu 12,5% la Lidl față de prețurile propuse în urmă cu un an, atunci când vine vorba despre cumpărături.
Mai exact, G7 a studiat în fiecare lună începând cu 31 decembrie 2020 prețul pe care îl are un coș de cumpărături în care se află 42 de produse de la Lidl, respectiv Aldi.
La finalul anului 2020, produsele de la Aldi costau 44,2 euro, în timp ce valoarea ajungea la 50,8 euro la finalul anului 2021, cu o creștere de 14,9%.
Prețurile au crescut la Lidl. Ce studiu a fost dezvăluit
Între timp, la Lidl, același coș de produse costa 43,6 euro în urmă cu un an, iar acum oamenii trebuie să plătească 49,1 euro, ținând cont de creșterea cu 12,5%. Chiar dacă nu există un studiu pentru România, produsele au suferit câteva modificări de prețuri și aici. Oamenii plătesc mai mulți bani pentru alimente.
Atunci când vine vorba despre analiza prețurilor produselor, se pare că valoarea pe care trebuie să o plătească oamenii pentru mere, banane, mezeluri, hârtie igienică, lapte de ovăz, orez și apă minerală au rămas la fel la Aldi. Între timp, prețul pentru Coca-Cola a devenit mult mai avantajos.
Cu toate acestea, 34 de produse s-au scumpit, iar castraveții și tăițeii chiar și-au dublat valoarea. Există câteva diferențe la Lidl, ținând cont că 8 produse s-au ieftinit. Printre acestea se numără ceapa, pătrunjelul, bananele, morcovii, portocalele, cartofii, hârtia igienică și apa minerală.
Care este motivul
De asemenea, 4 produse nu au suferit modificări la nivelul prețului, printre care merele, mezelurile, băutura de ovăz și ardeiul. Cu toate acestea, 30 de produse sunt mai scumpe, iar aici se observă castraveții și tăițeii. La începutul anului 2021, valorile în respectivele magazine erau în scădere.
Totuși, finalul anului 2021 a fost marcat de o creștere rapidă a ratei inflației, lucru care s-a observat și în modificările de preț, potrivit hungarytoday.hu.