Cât a ajuns să valoreze Lidl. Niciun alt magazin nu se apropie, nici măcar Carrefour
Barclays Bank a făcut o analiză despre cât a ajuns să valoreze marca Lidl. Din această analiză reiese că niciun alt magazin nu se apropie de valoarea retailerului german, nici măcar Carrefour. Cât valorează lanțul Lidl acum a uimit pe toată lumea.
Cât valorează Lidl. Nicun alt retailer nu este peste el
Conform analizei Barclays Bank, în 2021, Lidl a depășit pragul cifrei de afaceri de 100 de miliarde de euro, mai exact 100,8 miliarde, cu un plus de 4.6%, la nivel mondial.
Retailerul Lidl este pe zero în ceea ce privește creșterea din Germania, însă dezvoltarea puternică vine în întregime de la divizia internațională, care a crescut cu 7,1%, până la 66,7 miliarde, ceea ce însemană un plus de 5,6% față de anul anterior.
La ce distanță se află Carrefour
O sumă în cele din urmă apropiată de grupul Carrefour, care a avut vânzări de 72 de miliarde de euro.
Creșterea Lidl International s-a micșorat puțin anul trecut, la +5,6%, fiind primul an post-pandemie, însă retailerul era obișnuit cu creșteri alcătuite din două cifre în afara granițelor.
Lidl a prosperat în fiecare an
Mai trebuie spus că LIDL a generat afaceri cu 5 miliarde mai mari în fiecare an, începând din 2016 încoace.
De asemenea, investițiile Lidl sunt foarte mari, mai ales în partea diviziei internaționale care a ajuns la o prezență în 32 de țări, incluzând Letonia și Estoniei, țări în care s-a intrat anul trecut.
Lidl, investiții masive
Astfel, nivelul de investiții al Lidl International a atins 6,8% din cifra de afaceri anuală. Suma este mult mai mare decât a competitorilor din Europa. În comparație, Casino nu ajunge la 4% și Carrefour abia dacă depășește 2%.
Rentabilitatea operațiunilor este gestionată cu rigoare germanică. Vă reamintim trei cifre, care au rămas aproape neschimbate timp de un deceniu: 7% marjă EBITD, 4% marja EBIT și 3% profit net.
Pentru ca informația să fie completă, ratele respective sunt de 6,8%, 4,2% și 3,2% pentru ultimul exercițiu financiar.
Reducerile atrag clienții
Aceasta este o profitabilitate care plasează Lidl în gama foarte înaltă de standarde în comparație cu alți retaileri din Europa și care ilustrează din nou că discountul și profitul merg foarte bine împreună.
Lidl România este una dintre afacerile internaționale unde retailerului german îi merge foarte bine.
Astfel, Lid România, în anul 2021, an pandemic, a înregsitrat un profit de 2,6 miliarde de euro, în timp ce magazinele au ajuns la un număr de 300 de unități.