Vedeta care a atras toate privirile, la Cannes. Cum a apărut pe covorul roșu
Festivalul de Film de la Cannes a fost o adevărată paradă a modei datorită vedetelor care au defilat pe covorul roșu în tot felul de ținute mai mult sau mai puțin extravagante. Vedeta care a atras cele mai multe priviri a fost însă o tânără care nu mai practică de mulți ani actoria.
Se știe că Festivalul de la Cannes nu mai este de mult doar despre film, sau, cel puțin, nu sunt invitați doar actori și actrițe. Cu toate că a ajuns să fie un festival destul de contestat mai ales de publicul care „consumă” producțiile cinematografice participante, gala atrage anual o mulțime de figuri cunoscute.
Cea de-a 72-a ediție a festivalului din Riviera Franceză a început, la fel ca edițiile precedente, cu o ceremonie de deschidere unde au fost prezente staruri din lumea cinematografiei, dar și fotomodele, influenceri și artiști.
Selena Gomez, a „furat” toate privirile la Festivalul de Film de la Cannes
Printre cele mai cunoscute figuri din showbiz au fost Eva Longoria, Bill Murray, Chloé Sévigny, Adam Driver, Tilda Swinton, dar și Selena Gomez, tânăra de 26 de ani care a atras toate privirile, ca de obicei, cu ținuta sa elegantă, dar și foarte sexy.
Selena Gomez este una dintre cele mai dorite vedete și cunoscută în întreaga lume. Este tânără, foarte frumoasă, o cântăreața de succes în rândul adolescenților și e deja un model pentru foarte multe fete din întreaga lume.
Bruneta a pășit pe covorul roșu de la Cannes într-o ținută mai neobișnuită, formată dintr-o bustieră albă și o fustă tot albă, lungă, dar cu o croială foarte înaltă, care i-a descoperit foarte mult picioarele. A purtat părul strâns și un colier elegant.
Selena a purtat, cu alte ocazii, rochii mult mai frumoase, car ei-au pus și mai mult frumusețea în valoare, dar, având în vedere că la Cannes n-a fost una dintre figurile principale, probabil a preferat să fie mai discretă. Nu i-a reușit prea bine acest lucru, pentru că ea oricum este sorbită din priviri oriunde s-ar duce.
Este renumită și pentru numărul impresionant de fani de pe rețelele sociale, în special Instagram, unde are 150 de milioane de urmăritori și orice imagine publicată primește de fiecare dată câteva milioane de like-uri.