Brandul de haine care i-a înnebunit pe maneliști. Tzancă Uraganu, Bogdan DLP și Alex Velea au fost văzuți purtând așa ceva FOTO

Brandul de haine care i-a înnebunit pe maneliști. Tzancă Uraganu, Bogdan DLP și Alex Velea au fost văzuți purtând așa ceva FOTO
Brandul care a înnebunit vedete ca Tzanca Uraganu, Bogdan DLP și Alex Velea

Un nou brand de haine face ravagii printre vedetele autohtone. Acest brand i-a înnebunit pe maneliști, printre care și Tzanca Uraganu, Bogdan DLP, dar și pe Alex Velea. Iată despre ce brand este vorba.

Brandul de haine care i-a înnebunit pe Tzanca Uraganu, Bogdan DLP și pe Alex Velea

Mai multe vedete masculine de la noi, printre care Tzanca Uraganu, Bogdan DLP și Alex Velea, s-au afișat de mai multe ori purtând haine care aparțin acestui brand.

Brandul poate fi achiziționat de pe platforma Farfetch, care poate fi accesată la adresa www.farfetch.com, care vinde haine cu amănuntul online, cât și pe site-ul oficial www.barrowofficial.com. 

Barrow – brandul celebru

Artiștii de la noi, Tzanca Uraganu, Bogdan DLP și Alex Velea sunt înnebuniți după brandul de haine disponibil pe www.farfetch.com sau pe www.barrowofficial.com, intitulat Barrow. Fondatoarea acestuia este Claire Barrow, o artistă engleză. Ea este cunoscută pentru jachetele sale unice din piele pictate manual și pentru ilustrațiile caricaturiste.

Barrow nu consideră că este un artist și un designer, ci mai degrabă integrează ambele aspecte în opera sa. În prezent, Barrow își are sediul la Londra, folosind cultura britanică ca inspirație în arta sa. De asemenea, Barrow este inspirat de ideea consumismului și de efectul său asupra artei.

Ea, la fel ca Burberry, a respins ideile tradiționale ale sistemului modei și a anunțat anul trecut că nu își va mai arăta desenele în conformitate cu modelul sezonier tradițional, preferând să se concentreze pe crearea de modă și artă fără motivația consumismului. Barrow și-a definit propriul stil ca fiind „vânzarea portbagajului auto”, iar alții au descris stilul ei ca neo-primitivism.

Despre brandul Barrow

Barrow întruchipează spiritul unui tineret rebel, al nativilor digitali, caracterizat de o dorință extremă de individualitate. În epoca conformității, în care valoarea autenticității este supusă controlului în fiecare zi, creativitatea se dovedește a fi singurul act revoluționar. Barrow este o încurajare pentru a se exprima iresponsabil, dezlănțuind creativitatea.

O echipă anonimă de talente creative, cu experiențe internaționale în materie de modă și digital în spate, se alătură pentru a împărtăși un mesaj precis: proiectarea conștientă, cooperarea între minți similare, eclecticismul și libertatea de gândire sunt pilonii proiectului Barrow.

Calitatea „Made in Italy” este răspunsul lui Barrow la conștientizarea și cunoașterea tot mai mare a produsului din partea comunităților mai tinere. De la țesături, la imprimeuri, la tratamente experimentale și cele mai speciale tehnici de finisare, totul este aliniat la cele mai înalte standarde de calitate.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI