În contextul eforturilor depuse de întreaga comunitate din România și de către autorități pentru prevenirea coronavirusului, Banca Românească a anunțat că amână plata ratelor datorate acestei instituții finnaciare de către persoanele fizice.
Așadar, pentru credite ipotecare, consum cu ipotecă sau nevoi personale, în baza solicitărilor clienților realizate prin call center sau pe site-ul băncii, plata ratelor poate fi amânată chiar și pentru două luni. Asta înseamnă că ratele nu vor deveni scadente în perioada solicitată.
De asemenea, pentru clienții care dețin unul dintre produsele ”Card de credit MasterCard Standard” sau ”Card de credit MasterCard Gold”, Banca Românească va extinde automat, până pe 15 mai 2020, o perioadă de graţie.
Reprezentanții băncilor transmit următoarele: “Facilitatea este acordată tuturor clienţilor persoane fizice, indiferent de situaţia lor, nu doar celor aflaţi în auto-izolare la domiciliu sau în carantină”.
În comtextul coronavirusului, și BRD, a treia bancă de pe piața locală după active, a decis astfel eliminarea costurilor pentru Internet și mobile banking pentru clienții săi pe o perioadă de trei luni.
“În contextul epidemiei de Covid-19, şi pentru a sprijini măsurile de prevenţie a răspândirii bolii, BRD Groupe Societe Generale a luat decizia de a oferi gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet şi Mobile Banking. De asemenea, banca elimină toate costurile aferente tranzacţiilor realizate prin aceste instrumente, în mod necondiţionat de folosirea sau achiziţia unor pachete de produse.”, transmit reprezentanții instituției.
Așadar, eliminarea costurilor pentru serviciul de Internet și mobile banking va fi în vigoare până la data de 16 iunie 2020, dar cu posibilitatea ca această dată să fie prelungită. Mai mult decât atât, ”utilizatorii nu vor plăti comision lunar de administrare pentru serviciile de bancă la distanţă, iar plăţile interbancare în RON, precum şi plăţile SEPA în RON şi EUR vor fi gratuite”, au mai transmis reprezentanţii BRD.