Așa arată interiorul noilor Dacia Logan și Sandero. Imaginea este din altă epocă! Șoferii vor fi uimiți
Generația nouă de modele Logan și Sandero se prezintă cu un design schimbat. Hatchback-ul și sedan-ul au forme rotunjite, spoilere cu design nou, o linie generală mai modernă și un interior de senzație pentru anul 2020.
Cum arată interiorul noilor Dacia Logan și Sandero. Șoferii vor fi uimiți
Indicatoarele de bord sunt complet noi. În locul celor trei cadrane întrepătrunse, acum regăsim un instrumentar de bord cu două cadrane, între care se poate vedea un display pentru computerul de bord și alte afișaje.
Volanul la noile Dacia Logan și Sandero a fost preluat de la generația precedentă. Acesta este, totuși, un volan modern și nu prea era nevoie de actualizarea lui.
Alte schimbări aduse noilor modele Dacia
Display-ul sistemului multimedia nu mai este încorporat în bord, ci este de sine stătător. Este amplasat în zona superioară a planșei de bord, în câmpul vederii șoferului. Sub acesta se pot observa și noile guri de ventilație cu ramă cromată.
Schimbătorul cutiei manuale cu inelul cromat este în genul celei de la Duster și Captur, însă, mult mai elegant. Totodată, remarcăm și rama cromată din jurul schimbătorului.
Se mai poate observa și faptul că nu mai există frână de parcare mecanică. Butonul frânei de parcare electrice se poate vedea în fața schimbătorului. Aparent plasticele sunt tot tari arătând însă mai bine. Potrivit șefului de design al Renault, Laurens van der Acker, la interior Dacia Logan/Sandero 2020 nu vor mai arăta ca un model low-cost ci vor fi mai elegante.
Cum a atacat marca românească piețele occidentale
În anul 2004, după preluarea mărcii de către francezi, Dacia Logan a fost primul model dezvoltat 100% de Renault. Mai târziu, în 2008 a apărut și versiunea hatch Sandero. Cu această ocazie marca românească a atacat și piețele din occident, potrivit autoexpert.ro
Modele Logan și Sandero au fost reînnoite în același timp, în anul 2012, fiind prezentate la Salonul Auto de la Paris.
Pentru compania Renault, înlocuirea lui Sandero/Logan este o chestiune complicată pentru că francezii trebuie să păstreze poziționarea de preț care a adus succesul mărcii, dar să se și ralieze noilor provocări legate de emisii care impun trecerea la electrificare, operațiune deloc ieftină.
Din această cauză, compania va încerca să folosească aceeași strategie ca în trecut și anume utilizarea unor tehnologii gata amortizate pentru a păstra avantajul de preț. Vezi aici imaginea cu interiorul noilor Dacii!