Anunțul de la Hidroelectrica despre facturile românilor. Hidroelectrica a anunțat că a pus la punct noul sistem informatic de facturare și că va începe trimiterea facturilor către clienți. Totul se întâmplă de la 1 februarie.
Hidroelectrica a anunțat că din luna februarie va începe să trimită facturile către clienții săi după ce a finalizat sistemul informatic de facturare.
Informația a fost confirmată și de Bogdan Badea, cel care este directorul general al Hidroelectrica.
Astfel, reprezentanții Hidroelectrica au anunțat că au fost nevoiți să oprească mai multe servicii adresate clienților, printre care și cel de facturare.
Măsura a fost luată pentru a se putea implementa soluții software de ultimă generație apte să gestioneze așa cum trebuie numărul mare de clienți casnici și non-casnici.
Acum, conducerea Hidroelectrica îi liniștește pe clienți săi și transmite că termenul de plată va fi unul relaxat, de 45 de zile pentru clienții casnici și 30 de zile pentru firme, perioade în care nu se vor percepe penalizări.
În plus, clienții care doresc eșalonarea o pot face în șase rate lunare egale, potrivit Hidroelectrica.
„Stimați parteneri și clienți,
Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.
Dorim să reamintim că termenul de plată a facturilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale.
Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare”, anunță Hidroelectrica pe site-ul propriu.