Andreea Bălan s-a apucat de vlogging în 2018. Pe canalul ei de Youtube, artista le prezintă fanilor cum arată zilele din viața sa, rețete, jocuri, activități cu fetele sale și amintiri din vacanțe. Pe lângă succesul de pe această platformă, cântăreața s-a lovit și de critici. Oamenii au întrebat-o, în repetate rânduri, cât câștigă din activitatea sa în mediul online, așa că a și răspuns.
Andreea Bălan se află în autoizolare la domiciliul său, alături de cele două fete și de mama sa, care o ajută la îngrijirea micuțelor. Deși pandemia a determinat anularea concertelor cântăreței, ea nu poate sta departe de admiratorii ei. Pentru a păstra legătura cu aceștia, solista continuă să fie activă pe canalul ei de YouTube.
Luni, ea a răspuns unor întrebări venite din partea fanilor. Printre subiectele abordate s-au numărat despărțirea de George, felul în care se descurcă ca mamă singură, dar și planurile de după ce pandemia va fi trecut.
Cât despre acuzele potrivit cărora s-ar fi apucat de vlogg doar pentru a primi câțiva bani în plus, artista a dezvăluit că pentru a face cu adevărat mulți bani din postarea pe YouTube este necesară încărcarea zilnică de înregistrări, iar ea nu face acest lucru. Andreea Bălan publică 8 materiale video pe lună, iar banii pe care îi primește de pe urma acestora sunt suficienți numai pentru a suporta costurile necesare montajului.
Andreea a devenit mamă pentru a doua oară la începutul lunii martie 2019, iar următoarele trei săptămâni a trăit cele mai grele momente. Chiar dacă în timpul operației de cezariană a suferit un stop cardio-respirator, cauzat de o embolie cu lichid amiotic, cântăreața și-a ținut fanii la curent cu starea ei de sănătate.
Printre cei care s-au bucurat alături de ea că este bine s-au strecurat și câțiva care au acuzat-o că și-a vândut imaginea într-un mod nepotrivit, făcând reclamă unor produse și inclusiv spitalului, dar mai ales postând înregistrări video din momentele mai puțin vesele.
Conform datelor de pe socialblade.com, contul de YouTube al solistei a explodat în perioada cu pricina, ajungând de la 256.000 de vizualizări și o rată de 874 de abonați lunar în martie 2018 la 2,78 de milioane de vizualizări și 15.500 de abonați lunar în martie 2019.