Anastasia Soare, cea mai bogată româncă, are probleme cu banii. Ce decizie a luat, recent

de: Alexandra Chivu
26 07. 2019

Anastasia Soare, alias ”Regina Sprâncenelor”, este un nume cunoscut și peste hotare pentru realizările sale necontestate ale frumuseții ochilor și sprâncenelor. Treptat, a devenit cea apreciată de străini pentru munca ei, adunând, astfel, și o avere care acum scade considerabil.

Anastasia Soare are probleme cu banii

Anastasia Soare este cunoscută la Hollywood ca un profesionit inovator al domeniului de înfrumusețare, fapt pentru care este cunoscută și drept ”Regina Sprâncenelor”. Cu ceva timp înainte ca vedeta să se axeze pe estetică și sprâncene, Anastasia lucra deja cu starurile de top din cinematografia americană. Anastasia are un salon de cosmetică în Beverly Hills, deși s-a născut în Constanța. Printre celebrele sale cliente se numără și Madonna, Jennifer Lopez sau Naomi Campbell.

Imperiul „Reginei Sprâncenelor” cade pe o pantă abruptă

De când a plecat de la malul mării și și-a ales pasiunea care să îi fie și meserie, ”Regina Sprâncenelor” a reușit să strângă o avere pe care revista americană Forbes o estimează la 1,2 miliarde de dolari.  Conform zf.ro, acum, imperiul Anastasiei Soare se clatină, vânzările companiei sale scăzând cu 8% în 2018, fenomen care a continuat să se manifeste și în 2019, scăderea raportată în anul curent fiind de 30% în primul trimestru. Astfel, Anastasia a fost nevoită să facă un împrumut de 650 miloane de dolari

„Imperiul sprâncenelor Anastasiei Soare începe să aibă probleme pe pieţele financiare americane: din cauza scăderii vânzărilor ratingul s-a redus, iar investitorii încearcă să scape de datoriile companiei. Celebra româncă a luat un împrumut de 650 mil. dolari pe firmă pentru a-şi plăti dividende familiei Soare.Vânzările companiei Anastasia Beverly Hills (ABH), fondată de Anastasia Soare, supranumită regina sprâncenelor, au scăzut cu 8% în 2018, potrivit datelor oferite de Fitch Rating, în timp ce compania prognoza o creştere de 10%, scrie Financial Times. Acest fenomen a con­tinuat să se manifeste şi în 2019, în contextul în care vânzările companiei au scăzut cu 30% în primul trimestru”, a dezvăluit sursa menționată mai sus.