Alimentele care alungă astenia de toamnă. Toți trebuie să le consumăm

Alimentele care alungă astenia de toamnă. Toți trebuie să le consumăm
Care sunt alimentele care alungă astenia de toamnă

Odată cu venirea toamnei, vremea începe și ea să se adapteze calendarului. Astfel, ziua devine din ce în ce mai scurtă, iar noaptea se întinde tot mai mult pe ceas. Mulți sunt cei care adoră toamna, însă majoritatea rămân fideli sezonului estival. Începând cu a doua parte a lunii septembrie, de obicei, aceste schimbări ale vremii dau naștere în rândul multora dintre noi la astenia de toamnă.

Alimentele care alungă astenia de toamnă

Important de precizat este faptul că astenia e o tulburare care afectează toate categoriile de vârstă. Aceasta este resimțită de la o persoană la alta în proporții și moduri diferite, în funcție de stilul de viață și caracteristicile personale.

Citricele

Probabil majoritatea știu că vitamina C este mereu recomandată în anotimpurile reci. Astenia de toamnă nu doar că te face să te simți obosit, însă scade și rezistența organismului tău și îl face mai predispus la răceli și gripe. Așadar, chiar dacă preferi fructele consumate ca atare sau o limonadă delicioasă, fă ca lămâile și portocalele să nu lipsească din alimentația ta.

Ghimbir 

De asemenea, ghimbirul îți este un aliat de nădejde împotriva răcelilor. Cu privire la gustul lui deosebit nu există nuanțe: fie te îndrăgostești de picanteria lui, fie nu îți place deloc. În caz că rețetele cu ghimbir sunt prea mult, e mai ușor să îl introduci în ceaiuri, sau, desigur, poți să faci din berea de ghimbir răcoritoarea ta preferată.

Toți trebuie să le consumăm pentru a alunga astenia de toamnă
Toți trebuie să le consumăm pentru a alunga astenia de toamnă

Cereale integrale

Foarte bogate în carbohidrați, cerealele integrale îți pot da necesarul de energie de care ai nevoie pentru a combate starea generală de oboseală și te vor ajuta să treci mai ușor peste aceasta. Aceste cereale, pe lângă menținerea fizică și energie, au o importanță aparte și pentru menținerea sănătății holistice. Au diverse proprietăți nutritive, fiind bogate în vitamine și menținând echilibrul sistemului imunitar.

Mierea

Fie că o consumi ca parte a unui desert rapid, a unei budinci din cereale sau a unei limonade, mierea de albine nu trebuie să lipsească din alimentație. Ori, dacă dorești o cale mai simplă și nu ai probleme digestive, ia o lingură de miere dimineața pe stomacul gol.

Echinacea

Aceasta este una dintre vedetele remediilor naturale împotriva răcelii. Potrivit mai multor studii, echinacea poate reduce durata unei răceli cu una sau mai multe zile, dacă este administrată preventiv sau la începutul bolii. Mai mult, aceasta poate scădea șansele de lua o răceala sau gripă cu 58% și are proprietăți de regenerare și energizare, potrivit Exquis.ro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI