De la a căuta activități cu care să se relaxeze, o româncă a ajuns să pună bazele unei afaceri ce astăzi îi aduce bani frumoși. În funcție de calitatea unui produs, prețul poate atinge și suma de aproape 300 de lei. Care este povestea din spatele brandului Naturo Domo. Foto
Adriana Petrescu este o româncă născută în Sebeș, care locuiește în municipiul Craiova, acolo unde, dintr-o joacă, a ajuns să își deschidă un atelier creativ. Totul a luat naștere în 2021. Femeia a început să construiască figurine, ca activitate de relaxare. În mod neașteptat, pasiunea s-a trasformat în business.
Astăzi, Adriana Petrescu are comenzi de figurine în special din partea reprezentanților din zona medicală, arhitectură/design interior sau IT. La început, acestea erau confecționate din lână 100%. În prezent, sunt mult mai complexe, potrivit informațiilor publicate de ZF.
Figurile realizate de Adriana Petrescu, românca ocupându-se singură de acestea, au rol decorativ sau de amenajare a spațiilor dedicate activităților medicale, educaționale și nu numai. Ele sunt inspirate din teatru, scenografie, literatură, artă, Japonia, studiourile Ghibli, Richard Hudson, Ion Popescu Gopo, Elisabeta Bostan, călătorii, natură și multe alte activități sau spații.
Jucăriile nu sunt singurele ce se cumpără din atelierul Adrianei Petrescu. Aceasta vinde, sub brandul Naturo Domo, și mini-figurine, și semne de carte. Clienții săi nu provin doar din Craiova, ci mai ales din județul Cluj și din București.
„Numărul figurinelor create până acum nu este unul spectaculos, dar este suficient de mare cât să avem încredere să mergem mai departe. În acestă etapă ne-am concentrat foarte mult pe calitatea şi diversitatea produselor. Personal cred şi prefer afacerile/activităţile care cresc treptat fără vârfuri prea mari la început”, a declarat Adriana Petrescu pentru sursa citată.
Prețul figurinelor confecționate de româncă poate varia între suma de 100 de lei și suma de 280 de lei. Cel mai scump produs este o balenă de 67 cm, realizată din bumbac certificat OEKO-TEX 100, iar umplutura este din poliester hipoalergenic (super ball).
Investiția în dezvoltarea conceptului Naturo Domo a costat-o pe Adriana Petrescu aproximativ 4.000 de euro, potrivit sursei citate. Românca și-a amenajat singură spațiul de lucru, unde a învățat pas cu pas cum se folosește o mașină de cusut, stocurile de materiale și alte instrumente necesare.