Afacerea cu care un bărbat din Iaşi a dat lovitura în Europa. „Am început să fim chemați pentru a ține lecții”
Am aflat care este afacerea inovativă cu care un bărbat din Iaşi a dat lovitura în Europa. Acum, acesta a început să fie solicitat pentru a da lecții după ce oamenii de afaceri i-au citit revista nouă pe care a scos-o pe piață.
Un frizer din Iași a dat lovitura. A scos o revistă, iar acum dă lecții de frizerie prin Europa
George Filip a scos o revistă unică dedicată frizerilor din România, precum și pentru românii care aspiră la o carieră în domeniu.
Ieșeanul de 37 de ani și-a denumit revista „Barbers Magazine” și acum a reușit să publice al doilea număr.
Revista, celebră peste hotare
Astfel, revista a devenit celebră și peste hotare, iar George Filip, împreună cu echipa sa, au ajuns să colaboreze cu personaje sonore din această industrie.
De asemenea, numărul 2 al revistei prezintă în detaliu tunsori inedite, precum și poveștile de viață ale unora dintre cei mai buni frizeri din lume.
A doua ediție, mult îmbunătățită
Tot în această ediție, mult îmbunătățită față de prima, se mai regăsește și Micurzu, cu stand-up barbershop-ul lui, precum și artiști de talie internațională, cum ar fi Alessandro Bonneto, unul din cei mai buni formatori din Italia, apoi Gianni Cardinale, care conduce uu salon în centrul Londrei.
„El este cunoscut ca unul din cei mai buni frizeri ai planetei, apare și Emy Balogh, originar din Ungaria, dar care profesează în Scoția, și frizerii noștri care după primul număr al revistei au început să fie chemați în Europa pentru a ține lecții de frizerie.
Revista, tradusă în engleză și italiană
În aprilie suntem invitați în Germania să prezentăm revista și să încercăm o colaborare cu industria de acolo, dorind să o traducem și în limba germană.
Deocamdată este tradusă în engleză și italiană. Eu cred că numărul acesta este mult mai dezvoltat față de primul și lucrăm să avem și varianta online”, a spus George Filip.
Unde se va găsi revista „Barbers Magazine”
George Filip, a dezvăluit că revista sa se va regăsi și în magazinele Inmedio din țară.
„Abia zilele următoare o să facem tipărirea pentru ei. Cred că va costa 65 de lei. Așa cum spuneam, sunt prezentate poveștile unor frizeri de succes. Aceștia au început de la nimic și acum au încasări de peste 30.000 de euro din afacerile lor, afaceri bazate pe acest domeniu. Datorită faptului că prima ediție s-a bucurat de succes, vom începe să o vindem în magazinele Inmedio.
Revista are un design modern
Un exemplu ar fi Cristi Bostan. La început, Cristi Bostan a vândut mașini de tuns pe Facebook, însă acum are o afacere extrem de profitabilă. Și destăinuirile celorlalți, menționați anterior, sunt interesante.
Pe lângă design-ul din ce în ce mai modern, sunt explicate, în amănunt, tunsori la modă. Spre exemplu, în cazul tunsorii Mullet, pentru păr mediu, sunt prezentați pașii în 7 pagini, cu imagini, cu tot”, a mai spus George Filip.
Nu în ultimul rând, George Filip este încrezător în viitorul revistei „Barbers Magazine”, mai ales că se bazează pe colabărările cu niște frizeri talentați, cum este și Virgil Boldor, frizerul lui Marius Șumudică și al lui Ianis Hagi.