O româncă stabilită în Australia se poate mândri cu o afacere care-i aduce milioane de dolari. Ideea care poate părea una banală i-a adus succesul. Produsele ei sunt apreciate de foarte mulți oameni. Cum a dat românca lovitura?
O româncă, în vârstă de 39 de ani, a decis să o ia de la capăt în Australia. Corina a pornit afacerea de la o idee banală, însă care i-a adus succesul. Tânăra a creat o gamă de lux pentru îngrijirea pielii, atât pentru mamă, cât și bebeluș. Antreprenoarea a vorbit pe larg despre cum și-a pus afacerea pe picioare, dar și de unde și-a luat inspirația.
Românca a povestit că ideea de afacere a fost inspirată de verile petrecute la țară, alături de bunici. În acea vreme, atât mama cât și bunica acesteia foloseau pentru tratarea problemelor produse naturale, care aveau la bază mușețel sau gălbenele. În momentul în care a devenit și ea mămică a început să folosească remediile naturale.
„A fost uimit de toate lucrurile pe care le-am învățat de la familia mea și de faptul că i-aş face baie lui Willow în ceai de mușețel răcit, datorită proprietăților sale calmante. Habar nu avea de astea”, spune Corina, despre soțul ei, potrivit 7 News.
Te-ar putea interesa și: Frații Dedeman au dat lovitura și în Italia. Cât costă o noapte de cazare la hotelul unde a stat și Churchill
Astfel, aceasta a decis să pună bazele unei afaceri cu produse naturale. Și-a dezvoltat propria gamă de îngrijire a pielii pentru mame și bebeluși, dar cu ingrediente naturale. Cei 100.000 de dolari pe care cuplul îi strânsese i-au folosit pentru dezvoltarea afacerii.
Nu a durat mult, iar produsele au ajuns virale. Uleiul pentru femeilie însărcinate și ceaiul Calm Bath Baby Tea au fost printre cele mai căutate produse. Între timp, românca și-a dezvoltat și un site online, prin care produsele Willow By The Sea pot fi cumpărate. La momentul actual, produsele pot fi găsite în peste 300 de magazine cu amănuntul din Australia. Afacerea i-a adus tinerei un câștig de peste 3,5 milioane de dolari.
„Ceaiul Baby Bath Tea a fost un succes imediat când l-am lansat în Newcastle pe piețele locale, pentru că era un concept atât de nou pe care nimeni nu l-a făcut în 2018”, explică Corina.
Te-ar putea interesa și: Țara în care tot mai mulți români fug să își deschidă afaceri. Vând tot ce au pentru a se muta în Paradisul „cu sărăcie cruntă şi corupţie”