A prăjit ouăle în rondele de ceapă și a descoperit ceva uimitor. Trucul pe care trebuie să îl afle toate gospodinele

A prăjit ouăle în rondele de ceapă și a descoperit ceva uimitor. Trucul pe care trebuie să îl afle toate gospodinele
A prăjit ouăle în rondele de ceapă și a descoperit ceva uimitor. Trucul pe care trebuie să îl afle toate gospodinele

Ouăle sunt minunate pentru sănătate, pentru că vin la pachet cu mulți nutrienți și o cantitate bună de proteine. În plus, sunt delicioase și foarte versatile.

A prăjit ouăle în rondele de ceapă și a descoperit ceva uimitor

De la ouă ochiuri, omlete, ouă fierte sau poșate, există multe modalități prin care consuma aceste alimente, atât la micul dejun, cât și în orice altă perioadă a zilei.

Cu toate acestea, o problemă comună atunci când vrei să faci ouă ochiuri este faptul că ajung să se spargă în tigaie sau să se împrăștie peste tot și să nu își păstreze forma rotundă.

Dacă vrei ca ouăle tale ochiuri să fie perfect rotunde, pur și simplu taie o ceapă rondele groase și pune le în tigaie.

Apoi, sparge oul direct în rondeaua de ceapă ca să își păstreze forma perfectă. Acest truc este ideal dacă vrei să pui un ou prăjit pe un burger sau într-un sandviș de dimineață cu pastă de avocado.

În plus, textura albușului va fi una mai bună, pentru că el se va aduna în jurul gălbenușului și va fi la fel de gros.

Dacă nu îți place gălbenușul moale, poți întoarce oul pe partea cealaltă, pentru a se găti complet și să obții un gălbenuș tare, numai bun de mâncat deasupra unei chifle cu cremă de brânză și somon.

De ce să consumi ouă

Este adevărat că ouăle sunt bogate în colesterol. De fapt, un singur ou conține 212 mg, ceea ce reprezintă peste jumătate din aportul zilnic recomandat de 300 mg.

Ficatul produce de fapt cantități mari de colesterol în fiecare zi. Când crești aportul de colesterol din dietă, ficatul produce pur și simplu mai puțin colesterol pentru a-l echilibra.

Cu toate acestea, răspunsul la consumul de ouă variază între indivizi (8 Sursă de încredere):

Ouăle sunt bogate în colesterol, dar consumul de ouă nu afectează negativ colesterolul din sânge pentru majoritatea oamenilor.

Ouăle ajută la creșterea colesterolului HDL, numit și colesterolul bun.

Persoanele care au niveluri mai ridicate de HDL au de obicei un risc mai scăzut de boli de inimă, accident vascular cerebral și alte probleme de sănătate/

Consumul de ouă este o modalitate excelentă de a crește HDL. Într-un studiu, consumul a două ouă pe zi timp de șase săptămâni a crescut nivelul HDL cu 10%

Conține colină – un nutrient important de care majoritatea oamenilor nici nu știu.

Colina este o substanță incredibil de importantă și face parte din grupa vitaminelor B.

Colina este utilizată pentru a construi membranele celulare și are un rol important în producerea moleculelor de semnalizare în creier, împreună cu diverse alte funcții.

Ouăle  sunt o sursă excelentă de colină. Un singur ou conține mai mult de 100 mg din acest nutrient foarte important.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI