Lidl este unul dintre cele mai populare lanțuri de supermarketuri din România, cunoscut pentru gama sa variată de produse și prețurile competitive. Deși 1 leu nu pare o sumă mare în zilele noastre, în anumite situații, poți găsi produse utile și accesibile chiar și la acest preț. Iată câteva exemple de produse pe care le poți achiziționa de la Lidl cu doar 1 leu.
Deși pare foarte greu de crezut, oricine poate face cumpărături cu bani puțini la Lidl. Celebrul supermarket are la ofertă șapte produse al căror preț nu depășește 1 leu!
O româncă de pe TikTok a vrut să le demonstreze tuturor cât de ieftine sunt produsele de la Lidl. Tânăra a plecat la cumpărături cu 10 lei, iar scopul ei a fost acela de a cumpăra cât mai multe produse cu bana puțini.
Experimentul a avut succes, având în vedere reacția internauților. Mulți români au dezvăluit că nu știau că în Lidl mai există produse atât de ieftine în anul 2024.
Incredibil e și faptul că tânăra nici măcar nu a cheltuit toți cei 10 lei. A plătit la casă 7,35 lei, asta înseamnă că s-a întors cu rest acasă, dar și cu multe cumpărături.
De banii ăștia și-a luat apă, lactate, dulciuri, dar și alte gustări. Prima pe lista ei de cumpărături a fost o napolitană care a costat doar 0.99 lei! Tot atât a plătit și pentru un baton musli, dar și pentru niște covrigi.
Clienta a mai cumpărat un iaurt la 0.79 lei, dar și o altă napolitană la 0.69 lei. De asemenea, a pus în coș și o chiflă la 0.35 de bani, dar și un croissant la 0.75 lei.
Ultimele produse de pe lista de cumpărături au fost o sticlă de apă, pentru care a plătit 0.99 lei, și un ou al cărui preț a fost tot sub 1 leu. Astfel, la un calcul simplu, femeia a plătit mai puțin de 10 lei pentru cumpărăturile din Lidl.
Lidl România este unul dintre cele mai importante lanțuri de supermarketuri din țară, parte a grupului german Lidl, cunoscut la nivel mondial pentru calitatea produselor și prețurile competitive. Începând cu deschiderea primului magazin în România în 2011, Lidl a reușit să se extindă rapid, ajungând să dețină peste 300 de magazine și mai multe centre logistice pe întreg teritoriul țării.
Lidl se diferențiază prin politica sa de a oferi produse proaspete, de calitate superioară, la prețuri accesibile. Sortimentul cuprinde atât produse locale, cât și internaționale, adesea sub branduri proprii, care au câștigat încrederea consumatorilor români. În plus, Lidl se remarcă prin ofertele săptămânale variate, care atrag un număr mare de clienți.