În timp ce România o duce rău din punct de vedere financiar, milioane de români având nevoie de ajutoare de la stat pntru a putea supraviețui, există și români care își fac toate poftele, indiferent că este vorba de mașini, case, diamante și chiar televizoare. Un român a cumpărat un televizior de aproape 150.000 de euro, aceasta fiind cea mai mare comandă făcută online.
Cea mai mare comandă făcută online din țara noastră este un televizor în valoare de 730.000 lei, ceea ce înseamnă peste 148.000 euro, informează o firmă specializată în ecommerce.
Piața comerțului online din România a înregistrat un trend crescător în primul trimestru al lui 2023, valoarea totală a comenzilor fiind de peste 180 de milioane de euro, în contextul inflației ridicate, relevă datele unei analizate realizate de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din țara noastră.
În trimestrul 1 din 2023, cea mai mare comandă plasată online a fost acel televizor în valoare de aproape 150.000 euro.
De asemenea, conform analizei realizate în baza datelor din circa 400 de magazine online, valoarea medie a comenzii a fost de 1.060 lei, adică 214,6 euro, în perioada ianuarie-martie 2023.
În plus, au fost înregistrate 1.701.397 de tranzacții, circa 80 de milioane de utilizatori și peste 99 milioane de sesiuni în magazinele online aflate în portofoliul agenției.
Cele mai comandate produse sunt: telefoane / tablete, TV / audio – video, electrocasnice, laptopuri / desktopuri, pantofi sport, pantofi dama, ghete, botine, ceasuri, bijuterii și ochelari de soare sau de vedere și lentile de contact.
De asemenea, televizorul scump a fost cumpărat în luna ianuarie 2023.
„Începutul de an indică faptul că piața de ecommerce își continuă creșterea într-un ritm organic, tot mai mulți români preferând să achiziționeze produse sau servicii online. De altfel, crește tot mai mult încrederea consumatorilor în platformele de ecommerce, având loc achiziții cu valori mari, de mii sau sute de mii de lei. De asemenea, vom vedea o creștere și a numărului de magazine în online, având în vedere preferința tot mai mare a românilor pentru a comanda produse online pentru a beneficia de avantajele oferite de acest canal”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.