Miercuri, 22 martie, publicul din România s-a împărțit în două, urmărind cu sufletul la gură competiția dură de la Survivor, precum și semifinala emisiunii America Express. Emoții, lacrimi, decizii grele de luat și surprize de neuitat. Cine a câștigat bătălia audiențelor.
Consiliul de eliminare de miercuri, 22, martie, de la Survivor România i-a ținut cu sufletul la gură pe fanii celui mai dur reality show din lume.
Lucianna Vagneti a părăsit concursul cu zâmbetul pe buze, fiindu-le recunoscătoare colegilor pentru experiența pe care nu o va uita prea curând.
Peste 1,2 miloane de români au urmărit plecarea concurentei cu origini braziliene de la Survivor România 2023, precum și anunțul prezentatorului Daniel Pavel potrivit căruia Zanni, Alex Delea, Oana Ciocan și Elena Chiriac se vor alătura celor două triburi, începând de săptămâna viitoare.
Cu toate acestea, bătălia audiențelor a fost câștigată de către postul Antena 1, românii uitându-se cu interes la America Express, pentru a afla cine sunt finaliștii de pe Drumul Aurului.
Conform datelor furnizate de către cei de la Pagina de Media, show-ul din primetime de la Antena 1 și-a învins principalul adversar de la PRO TV, la audiențe, în toate cele trei zile de difuzare în care emisiunile s-au intersectat pe același interval orar.
„La nivelul întregii ţări, miercuri, la Antena 1 se uitau 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu 200.000 mai mulţi decât erau la Pro TV.
Ca o comparaţie, la sfârşitul lui februarie situaţia era exact invers: peste 1,4 milioane de români la Survivor şi cam 1,1 milioane la Antena 1.
La oraşe, America Express a fost mereu peste Survivor. La fel şi în această săptămână, cu audienţe care au ajuns la peste 860.000 de telespectatori, cu 300.000 mai mulţi decât avea Pro TV.
Pe publicul comercial, emisiunea de pe Antena 1 a înregistrat un record de audienţă. Au fost aproape jumătate de milion de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe pe America Express, aproape dublu faţă de Survivor.
În termeni de cotă de piaţă, vorbim de 35 de procente, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise se uitau la emisiunea produsă de Mona Segall.”, notează sursa citată.