Kaufland România mai dă două noi lovituri în țară! Gigantul retailer Kaufland își continuă și în această parte a anului 2022, expansiunea europeană. Retailerul a anunțat că a finalizat integrarea în Germania a 58 de magazine Real sub sigla sa. Demersul a fost realizat în ultimele 12 luni. Pe plan local, Kaufland România anunță deschiderea celui de-al treilea magazin din Baia Mare și altul în Hațeg. Inaugurarea celor două noi magazine va avea loc mâine, pe 11 august.
Piața germană, în ultimele 12 luni,a resimțit o creștere a numărului de magazine deținute de retailerul Kaufland. Cele mai noi achiziții sunt magazinele deținute, până de curând, de cei de la Real.
Compania a început proiectul la 1 februarie 2021 și de atunci a renovat peste 325.000 de metri pătrați de spațiu de vânzare. Magazinele renovate, aflate sub sigla Kaufland, dispun de noi vitrine frigorifice, tejghele de servire și tehnologie actualizată. Retailerul a adăugat că a reproiectat, de asemenea, zonele de casă și de goluri.
„Fiecare locație în parte este o poveste de succes în sine, care a fost posibilă doar datorită multor mâini harnice, unei planificări profesioniste.
Și, mai presus de toate, a încrederii oamenilor care fac acum parte din echipa Kaufland. Suntem foarte recunoscători pentru asta.”, a declarat managerul de proiect al Kaufland, Lehel Salat.
Kaufland a înființat echipe speciale în fiecare magazin, formate din angajați Kaufland cu experiență, pentru a-i sprijini pe foștii angajați Real în ceea ce privește procesele și sistemele. Fiecare punct de vânzare oferă peste 35.000 de articole, de la alimente până la produse esențiale de zi cu zi.
Raioanele de produse proaspete din magazinele renovate oferă fructe și legume, produse lactate, carne, mezeluri, brânzeturi și pește, inclusiv servicii. Majoritatea produselor de carne de marcă proprie Kaufland sunt produse în fabricile sale de carne, cu carne provenită de la furnizori selectați de origine controlată.
Gama generală include, de asemenea, o gamă largă de articole de marcă, mărci proprii, produse regionale, precum și articole ecologice și care respectă cerințele de bunăstare a animalelor.
Plecând de la acelaiși principiu, de consolidare a poziției pe piață, local Kaufland România va deschide doi noi magazine. Conform comunicatului, „Kaufland România inaugurează pe 11 august două magazine, la Baia Mare și Hațeg și generează aproximativ 150 de locuri de muncă în total, în cele două orașe.”
Reprezentanții retailerului spun că magazinul din Baia Mare este cel de-al treilea pe plan local. Cât despre cel din Hațeg, este primul de acest fel.
Cel de-al treilea magazin din Baia Mare are o suprafață totală de peste 6.000 metri pătrați, dintre care peste 3.300 sunt destinați spațiului interior de vânzare, se arată în comunicat.
Hipermarketul din Hațeg are o suprafață totală de peste 4.800 metri pătrați. Din totalul suprafeței peste 2.600 de metri sunt destinați spațiului interior de vânzare.
Fiecare magazin dispune de locuri de parcare, 280 locuri de parcare la Baia Mare, și peste 250 de locuri pentru magazinul din Hațeg.
„Kaufland Baia Mare și Kaufland Hațeg, inaugurate astăzi, au un sortiment extins de legume și fructe.
Dispun de produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.”, se mai precizează în comunicatul Kaufland România.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări. Dispune de 148.000 de angajați și o rețea de peste 155 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award.
Certificarea atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți. Distincția a fost acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.
Obiectivul companiei este să aplice cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi siteul companiei.